Trimester

Arytai

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Når starter andre trimester? Det står jo litt forskjellig alt etter hvor man leser...

1.trimester er fullgått 12 uker.
2.trimester til fullgått uke 28.
3.trimester resten....:)

Jippi:)

Da er jeg i andre trimester på fredag:)

ImageUploadedByBV Forum1429734707.451450.jpghar denne på den ene appen min :)

Ble ikke noe klokere haha. Det er jo akkurat det jeg mener. Det står så mye forskjellig, alt etter hvor man leser;)men nå sa ivf-legen min at jeg skulle bruke albyl-e ut første trimester og det var jo bare noen dager til. Dvs 12 fullgåtte uker i morgen:)

Ble ikke noe klokere haha. Det er jo akkurat det jeg mener. Det står så mye forskjellig, alt etter hvor man leser;)men nå sa ivf-legen min at jeg skulle bruke albyl-e ut første trimester og det var jo bare noen dager til. Dvs 12 fullgåtte uker i morgen:)
jeg ville stolt på legen. God kilde. Og det som står å lese stort sett alle plasser er 12 uker.:) om en app deler opp anderledes så kan jo det være personen som har laget appen som har gjort feil.

jeg ville stolt på legen. God kilde. Og det som står å lese stort sett alle plasser er 12 uker.:) om en app deler opp anderledes så kan jo det være personen som har laget appen som har gjort feil.
Helt sant:)

Trimester betyr jo tredelt. Og i og med at svangerskapet varer i 9 mnd, så er det jo 3 mnd i hvert trimester :) Noe annet er jo helt ulogisk..?

Hm, jeg er og forvirret av at det står så forskjellig. Men da jeg var på tidlig UL sa hun damen at jeg var ferdig med første trimester, og jeg var i uke 12. Det er jo helt ulogisk at det skal være fra uke 14...

Last edited:
Jeg holder en knapp på 12 fullgåtte uker:)

Back
Topp