Trim?

Er du med på noe barselgruppe eller? Selv om det er et stykke unna?

Eller er det evt noe barnegruppe/babysang i kirken i nærheten? Her er det stort sett alltid kirken som har babysang:)

Tror ikke helt jeg hadde klart å bo langt unna alt, men tviler ikke på at det er deilig med masse flott natur rundt seg heller;) og så er det jo litt hva man er vant til også:)
"Gruppen" min har bare vår lillemann og en annen gutt til.... Boomen i sommer falt på juli i vårt kommune :P Men hs sa at når vi skal på 3 mnd, så samles vi flere samtidig :) Vi har nok ikke tilbud for babyen i kommunen vår :(
Er nok en vanesak dette. Er selv oppvokst nært naturen og ønsker det samme for våre barn. Barna kan selv velge å flytte til byen når de vokser opp om de vil :)

Bor nokså avsides med lange avstander.. Av og til misunner jeg de som har barselsgrupper i nærheten, venninner som har født samtidig som en selv og muligheten til å dra på kafé- og trilleturer sammen...
MEN trøster meg med at vi har masse natur rundt oss :)

Signerer denne. Har bare en venninne som har født nesten samtidig. Men hun er så opptatt med alt annet at jeg får ikke meg til å presse innpå.. Barselsgruppen fikk jeg nettopp vite om, men den er ikke kommet igang enda.. Vet ikke om den kommer igang engang.

Tjaa, jeg gjør bekkenbunnøvelser hjemme når jeg har tid, kanskje 2 ganger i uka :p også går jeg tur med vogna iallefall 4-5 ganger i uka :) syntes det er så deilig med litt frisk luft! Og det er kun ute i vogna hun sover så godt!

Back
Topp