Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink du er!Ja går turer på 5-8 km mer eller mindre hver dag. Men tror jeg overbelastet kroppen for fikk vondt i bekken og korsrygg så har noen hviledager nå og så får jeg passe på å ikke gå alt for lang og for forter bare 7 uker siden fødsel så skal ikke begynne med styrke og hardere trening før etter 3 mnd har jeg planlagt!
Godt at æ ikke e aleina om det her i forumet!Bor og i nord, og siste ukes sjitvær har gjort at jeg ikke gidder tanken på trilletur. Dagen går i ett uansett. Trimmes blir for det meste bæring av jenta mi, og det samme som deg![]()
Godt at æ ikke e aleina om det her i forumet!![]()
Så kjekt du har det som har venninner i nærheten! Mine bor minst 25 min kjøring herifra :/ Hadde vært kjempemotiverende å ha trimvenner!Vi har bare hatt noen korte trilleturer på 2-3km, men alt for lite... Men i dag har jeg og en venninne avtalt en litt skikkelig tur, i et område med mye bakker, så nå sitter jeg her i treningstightsen (som jeg har gravd frem) og spiser litt frokost før vi pakker oss ut![]()
Ja, ser den! Her må vi trille på høyt trafikkert vei og nå SNØR det her :O Blir neppe trilling idag hellerHahanei, svarten.. når det pøsregne ute holl æ mæ inne varmen
bor og på toppen av byen (harstad) så å trille heim igjen i brattbakkan i pessvær friste ikje
haha
Ja, ser den! Her må vi trille på høyt trafikkert vei og nå SNØR det her :O Blir neppe trilling idag heller![]()
Jupp!Snøø? Bor du helt oppe i nord eller, finnmark?Her er det småregn. Men prøver meg på trilletur til byen senere da jeg må handle nye sokker til frøkna blant annet
![]()
Jupp!
Ja, jeg har faktisk flere venninner i permisjon nåSå kjekt du har det som har venninner i nærheten! Mine bor minst 25 min kjøring herifra :/ Hadde vært kjempemotiverende å ha trimvenner!![]()
Bor nokså avsides med lange avstander.. Av og til misunner jeg de som har barselsgrupper i nærheten, venninner som har født samtidig som en selv og muligheten til å dra på kafé- og trilleturer sammen...Ja, jeg har faktisk flere venninner i permisjon nåhun ene fødte to dager etter meg, og en annen fem dager før meg(hun har jeg akkurat blitt kjent med, men blir nok mer etterhvert)
og så har jeg tre andre som har barn fra 5-10mnd hjemme! Og så har jo barselgruppen startet opp
så ja, veldig greit å ha andre man kjenner som også er hjemme, så har man både noen til å motivere med trimtur og noen å gå på kafe med
![]()
Det var herlig å få gått en skikkelig tur, og bli god og svett altså! Altfor lenge siden sist... Så nå må vi bare holde det vedlike![]()
Er du med på noe barselgruppe eller? Selv om det er et stykke unna?Bor nokså avsides med lange avstander.. Av og til misunner jeg de som har barselsgrupper i nærheten, venninner som har født samtidig som en selv og muligheten til å dra på kafé- og trilleturer sammen...
MEN trøster meg med at vi har masse natur rundt oss![]()