Trim?

eadni

Forumet er livet
Har dere kommet igang?

Jeg er IKKE igang :( Enten så går hele dagen til klesvask, brødbakst, middag og annet husarbeid eller så har vi sjitvær her i kalde nord :(

Altså så har bare trilleturer vært aktuelle for oss, siden mannen har vært mye borte i hele høst, men vi har ikke gjort det engang. Begynner å få komplekser her pga den dårlige samvittigheten..

Ja går turer på 5-8 km mer eller mindre hver dag. Men tror jeg overbelastet kroppen for fikk vondt i bekken og korsrygg så har noen hviledager nå og så får jeg passe på å ikke gå alt for lang og for fort :) er bare 7 uker siden fødsel så skal ikke begynne med styrke og hardere trening før etter 3 mnd har jeg planlagt!

Ja går turer på 5-8 km mer eller mindre hver dag. Men tror jeg overbelastet kroppen for fikk vondt i bekken og korsrygg så har noen hviledager nå og så får jeg passe på å ikke gå alt for lang og for fort :) er bare 7 uker siden fødsel så skal ikke begynne med styrke og hardere trening før etter 3 mnd har jeg planlagt!
Flink du er! :) Håper jeg blir påvirket av sånne som deg herinne ;)

Bor og i nord, og siste ukes sjitvær har gjort at jeg ikke gidder tanken på trilletur. Dagen går i ett uansett. Trimmes blir for det meste bæring av jenta mi, og det samme som deg :)

Er det bra vær så går jeg en lang trilletur hver dag, men bor på vestlandet så er ikke hverdags! :'D

Bor og i nord, å været har vært trasig de siste dagene... mn her er det vanskelig uannsett, men en som skal bæres hele tiden eller spise... sjeldnt jeg får lagt han i fra meg uten skriking stakar..
Mn håper det blir bedre når vi bikker 3 mnd om mnd tid;)
Foreløbi har jeg laga meg en avtale med ei venninne at vi skal gå en tur hver mandag, men må bli med vogn nå i startn...
Mn gleder meg til å kunne starte opp m rockering å zumba i stua om noen uker:)

Vi er på trilletur omtrent hver dag :) noen dager korte turer, andre dager litt lenger :)

Vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det når jeg er kommet over seks uker og kan begynne skikkelig trening igjen. Blir nok litt styrketrening med lillegutt hjemme i stua vil jeg tro :)

Jeg tørr ikke begynne å løpe eller trene styrke enda i frykt for å miste melka. Må ha en enorm produksjon før jeg hiver meg på trening igjen. Ser fram til den dagen!

Vi har bare hatt noen korte trilleturer på 2-3km, men alt for lite... Men i dag har jeg og en venninne avtalt en litt skikkelig tur, i et område med mye bakker, så nå sitter jeg her i treningstightsen (som jeg har gravd frem) og spiser litt frokost før vi pakker oss ut;)

Godt at æ ikke e aleina om det her i forumet! :P

Haha :p nei, svarten.. når det pøsregne ute holl æ mæ inne varmen ;) bor og på toppen av byen (harstad) så å trille heim igjen i brattbakkan i pessvær friste ikje :p haha

Vi har bare hatt noen korte trilleturer på 2-3km, men alt for lite... Men i dag har jeg og en venninne avtalt en litt skikkelig tur, i et område med mye bakker, så nå sitter jeg her i treningstightsen (som jeg har gravd frem) og spiser litt frokost før vi pakker oss ut;)
Så kjekt du har det som har venninner i nærheten! Mine bor minst 25 min kjøring herifra :/ Hadde vært kjempemotiverende å ha trimvenner! :)

Haha :p nei, svarten.. når det pøsregne ute holl æ mæ inne varmen ;) bor og på toppen av byen (harstad) så å trille heim igjen i brattbakkan i pessvær friste ikje :p haha
Ja, ser den! Her må vi trille på høyt trafikkert vei og nå SNØR det her :O Blir neppe trilling idag heller :(

Ja, ser den! Her må vi trille på høyt trafikkert vei og nå SNØR det her :O Blir neppe trilling idag heller :(

Snøø? Bor du helt oppe i nord eller, finnmark?:p Her er det småregn. Men prøver meg på trilletur til byen senere da jeg må handle nye sokker til frøkna blant annet :p

Så kjekt du har det som har venninner i nærheten! Mine bor minst 25 min kjøring herifra :/ Hadde vært kjempemotiverende å ha trimvenner! :)
Ja, jeg har faktisk flere venninner i permisjon nå:) hun ene fødte to dager etter meg, og en annen fem dager før meg(hun har jeg akkurat blitt kjent med, men blir nok mer etterhvert):) og så har jeg tre andre som har barn fra 5-10mnd hjemme! Og så har jo barselgruppen startet opp;) så ja, veldig greit å ha andre man kjenner som også er hjemme, så har man både noen til å motivere med trimtur og noen å gå på kafe med:D

Det var herlig å få gått en skikkelig tur, og bli god og svett altså! Altfor lenge siden sist... Så nå må vi bare holde det vedlike;)

Ja, jeg har faktisk flere venninner i permisjon nå:) hun ene fødte to dager etter meg, og en annen fem dager før meg(hun har jeg akkurat blitt kjent med, men blir nok mer etterhvert):) og så har jeg tre andre som har barn fra 5-10mnd hjemme! Og så har jo barselgruppen startet opp;) så ja, veldig greit å ha andre man kjenner som også er hjemme, så har man både noen til å motivere med trimtur og noen å gå på kafe med:D

Det var herlig å få gått en skikkelig tur, og bli god og svett altså! Altfor lenge siden sist... Så nå må vi bare holde det vedlike;)
Bor nokså avsides med lange avstander.. Av og til misunner jeg de som har barselsgrupper i nærheten, venninner som har født samtidig som en selv og muligheten til å dra på kafé- og trilleturer sammen...
MEN trøster meg med at vi har masse natur rundt oss :)

Bor nokså avsides med lange avstander.. Av og til misunner jeg de som har barselsgrupper i nærheten, venninner som har født samtidig som en selv og muligheten til å dra på kafé- og trilleturer sammen...
MEN trøster meg med at vi har masse natur rundt oss :)
Er du med på noe barselgruppe eller? Selv om det er et stykke unna?

Eller er det evt noe barnegruppe/babysang i kirken i nærheten? Her er det stort sett alltid kirken som har babysang:)

Tror ikke helt jeg hadde klart å bo langt unna alt, men tviler ikke på at det er deilig med masse flott natur rundt seg heller;) og så er det jo litt hva man er vant til også:)

Back
Topp