Trim-challenge! :)

Jeg heiv meg på app'en, men nesten hele turen leita den etter gps. Så på en time klarte jeg (i følge app'en) bare å bevege meg 1500 meter...

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Hmm, har ikke opplevd det før :/
Dårlig dekning da kanskje?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Er med på challengen og hadde endomondo på under turen i dag, men står fortsatt med 0.00 km inne på challengen :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Skjedde det samme her, tror kanskje det tar litt tid før det blir registrert (har ikke skjedd med meg før :/)

Skjedde det samme her, tror kanskje det tar litt tid før det blir registrert (har ikke skjedd med meg før :/)

Samme skjedde med meg i dag..

Sniker fra Januar. Meldte meg på dette som jeg synes var en motiverende utfordring. Håper det er greit?!;-)

• Liker
Reactions: BMC
Sniker fra Januar. Meldte meg på dette som jeg synes var en motiverende utfordring. Håper det er greit?!;-)

Så kjekt! :)
Klart det er greit ;)

Nå er alt registrert! :)

Ja, jeg så det :-) Får håpe på bedre innsats fra min side de neste dagene.

Fikk til på paden men ikke på mobilen, selv om det er det samme via safari... Men nå har eg hvertfall joinet ;) Men en uke for sent da...

Fikk til på paden men ikke på mobilen, selv om det er det samme via safari... Men nå har eg hvertfall joinet ;) Men en uke for sent da...

Bedre sent enn aldri:) jeg glemte å starte den 3/4 dager sist uke jeg da:p hehe

Celia 11.01.14

Bedre sent enn aldri:) jeg glemte å starte den 3/4 dager sist uke jeg da:p hehe

Celia 11.01.14
Ja er ikke så nøye for min del ser jeg nå. Ikke akkurat som jeg kommer til å slå de jeg ser har gått 10-16 km hver dag...

Ja er ikke så nøye for min del ser jeg nå. Ikke akkurat som jeg kommer til å slå de jeg ser har gått 10-16 km hver dag...

Men du kan jo sette deg et personlig mål også ;)
Aldri i verden om jeg tar igjen Dyveke på 1.plass, men skal (håper jeg) klare å ta 2.plass -da er jeg fornøyd ;p

Må man gjøre noe spesielt for å få km til å telle i challengen? Jeg står kun med en av 3 registrerte turer (i form av km), men når jeg klikker på meg selv i oversikten får jeg opp de 2 andre turene som aktiviteter. Den ene turen var på fredag, så det var nå litt lenge å vente på en up date synes jeg.

Oppdaget at dersom ikke økten er lagret som walking så kommer ikke den med på challengen. 2 av mine økter var tagget som running og da jeg slettet den ene og la den inn manuelt som walking, så kom km inn på challengen med en gang.

Så da er det store spm... Noen som vet om det er mulig å endre taggingen fra Running til Walking, eller må jeg slette og legge inn på nytt. Ville liksom ikke slette infoen fra dagens tur for jeg vil ha det som et sammenligningsgrunnlag

Så da er det store spm... Noen som vet om det er mulig å endre taggingen fra Running til Walking, eller må jeg slette og legge inn på nytt. Ville liksom ikke slette infoen fra dagens tur for jeg vil ha det som et sammenligningsgrunnlag

Fant ut av det på nettet... fant en edit knapp på økten :)

• Liker
Reactions: BMC
Må man gjøre noe spesielt for å få km til å telle i challengen? Jeg står kun med en av 3 registrerte turer (i form av km), men når jeg klikker på meg selv i oversikten får jeg opp de 2 andre turene som aktiviteter. Den ene turen var på fredag, så det var nå litt lenge å vente på en up date synes jeg.

Jeg gjør ikke noe, her registreres det på challengen automatisk.. Har du husket å stille den inn på walking?

Jeg gjør ikke noe, her registreres det på challengen automatisk.. Har du husket å stille den inn på walking?

Leste resten etterpå :p
Ser jo nå at du fant utav dette selv ;)
Men gikk det an å endre det du allerede hadde gått om til walking?

Leste resten etterpå :p
Ser jo nå at du fant utav dette selv ;)
Men gikk det an å endre det du allerede hadde gått om til walking?

Ja. Inne på hver økt har du mulighet til å velge Edith og da kunne jeg endre det.

Var på pc, vet ikke om det går via mobil

Nokon som veit kva som skjer med denne? Den klare ikkje og lasta inn mine nye 10km - ser også at den ikkje har oppdatert dikka andre... (Står på walking osv)....?

Sent from my iPad using BV Forum

Skal vi lage ny challenge på km? Var kjekt å ga noe å strekke seg etter og pushe seg for å gå litt lengre turer. Er vel ikke noe i veien for at vi kan ha challenge både på antall turer og lengde?
Hvis det alt er opprettet en, og det bare er jeg som ikke har fått det med meg, så takker jeg for info og link :)

Tror ikke det er opprettet en ny, så det er jo bare å lage en og legge ut link her :)

Februar-14 mamma <3

• Liker
Reactions: EJ
Back
Topp