Trim-challenge! :)

Du laster ned appen (kan fint velge den som er gratis ;) ) og oppretter en profil. Klikk på linken jeg la ut her og trykk på join..
Challengen starter i morgen (man kan starte når man vil etter det)..
Trykker "play" før du går tur og trykker stopp når du er ferdig, programmet ordner resten ;)
Alt blir automatisk lagt til i challengen

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Den appen sluker jo batteri :-( skulle teste den nå men måtte skru den av etter 8 min, da hadde batteriet mitt stupt fra 30 til 24%... Med tanke på at turen min tar 1 time så var det ikke vits å ha den på, vil helst unngå å miste batteriet mens jeg er alene i skogen :p har falt og forstua ankelen litt for mange ganger til å ta sjansen :p vil fremdeles gjerne være med på utfordringen, må bare passe på å ha fullt batteri før jeg går :)

Nikolai 13.02.14 <3
fra appen

Eller invester i en powerocks eller hva den heter.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg får ikke logget inn fra mobilen, er det en bug her?

Jeg får ikke logget inn fra mobilen, er det en bug her?

Du må kopiere linken å gå inn via webleser/safari og ikke via BV.

Kult jeg er med! Bruker vanligvis runkeeper men går vel an å ha på begge to samtidig?

Den der så genial ut, må nesten kjøpe meg en slik! Har opplevd å tømt batteriet noen ganger med endomondo + spotify gående :p

Jørgen 12.02.14 <3
Kjøpte et sånn til alle gutta i familien til jul, de elSker den :)

• Liker
Reactions: BMC
Jeg får ikke logget inn på linken. Har logget inn med Facebook på appen, men det funker ikke der

Kult jeg er med! Bruker vanligvis runkeeper men går vel an å ha på begge to samtidig?

Ja tror du kan bruke begge samtidig ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg heiv meg på app'en, men nesten hele turen leita den etter gps. Så på en time klarte jeg (i følge app'en) bare å bevege meg 1500 meter...

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Er med på challengen og hadde endomondo på under turen i dag, men står fortsatt med 0.00 km inne på challengen :(

Back
Topp