Trillinger :)

ORIGINAL: Hilde86

Tusen takk alle sammen:) Koselig å høre at så mange vil følge meg:) 1907 ja, det var sikkert ikke ofte man fikk trillinger i den tiden. Er jo sjelden sikkert nå også så:D
Ja kan bli spennende dette her:)

Har et lite problem da, vi har allerede en liten dachs valp. Han kommer sikkert ikke til å få det noe godt her når vi får tre små nydelige babyer i hus, så lurer litt på om vi burde omplassere han. Og heller skaffe oss bikkje igjen etter noen år:) Hadde ikke akkurat planlagt å få tre:P hehe:) Men jommen begynner vi å glede oss:) :) <3

Huff ikke kvitte deg med valpen da...den tilpasser seg...har selv en valp...Og han blir stooor...Men kan jo ikke gi han fra meg av den grunn...Og her blir det 4 unger nå....Vent heller og se hvordan det går...[;)] Kommer nok til og gå bra skal du se [:)]

Sniker fra februar2011, og det kommer jeg til å fortsette med skjønner jeg[8D]

Gratulerer så mye med 3 små spirer!! Håper alt går bra[:)][:)] Blir veldig spennende og følge deg[:)]

Ja nå har vi bestemt oss for at vi skal se hvordan det går med valpen:D Han er jo så nydelig og snill da:) Rampete av og til, men det skal til med valper:) Klarer ikke å gi han bort, er for glad i han:) Så vi skal la han få hilse på alle tre den dagen vi kommer hjem, så kanskje han blir en kjeempe flink "storebror" <3 :)

Ojojoj!! Så spennende!!! Gratulerer [:D]

Vi er nok litt i sjokk enda, men det værste sjokket er vel over:) Snakket med ei anna som har fått trillinger, så er litt godt å snakke med noen i samme situasjon å høre hvordan det har gått:) Å få masse tips:) Men vi gleder oss skikkelig:D Gleder oss så til å få vite kjønn på alle tre:):) 

Back
Topp