Trillinger :)

Wow Sååå sinnsykt spennende!!![:D][:D][:D] Er jo bare helt utrolig!! Dette blir en unik graviditet regner jeg bare med[:D][:D][:D]
Grattis så mye med de tre søte små [:D][:D] Gleder meg til å følge med deg fremover, det er jo ikke til å komme bort fra at det er ekstra stas når det er 3[;)]

Sniker fra des09!
Gratulerer med trillinger i magen - så spennende!
Ønsker deg lykke til[:D][:D]

ORIGINAL: Vibeke83

Ojojoj!!! Så spennende!!!
GLEDER meg til å følge med på deg videre!![:D]

åååå guri så spennande!!tror kanskje eg hadde fått litt sjokk o,men tenk på 3 skattar på likt då!heldige e du nå[:D]har du barn fra før da?kor longt e du på vei?[:D]

Wow, trippel glede[:D][:D][:D]
Så utrolig spennende, og ikke minst stort å få den beskjeden!
Gratulerer så masse med tre små skatter i magen[:D][:D][:D]

Gratulerer så mykje, og lykke til!!  [:)]

Oi, WOW!!! Gratulerer så masse med 3 spirer, håper dem alle klamrer seg godt fast inni der[:)] Gleder meg til å følge med fremover og høre hvordan det går[:)]
Gratulerer igjen[:D][:D]

:) Tusen takk alle sammen:)  Jeg er 10 uker på vei :) Har ingen barn ifra før, så dette blir spennende :) Ja vi fikk litt sjokk når vi fikk denne beskjeden:) Men godt vi fikk vite det så tidlig:) Kan vi forberede oss litt:)

Å så godt å høre at det ikke er lett men heller ikke så vanskelig å følge med trillinger da:) Det veit nok en som har trillinger som søsken:) :) Godt å høre:) 

Skal prøve å være flink til å legge ut bilder og skrive her:) Kommer sikkert til å bli ganske mye større enn dere med ett lite mirakel i magen:)  Kanskje ikke så rart når jeg har tre små mirakler:D:D  <3<3

oi oi oi...
så morro..
gratulerer så masse med tre små spirer i magen.
ja du har en spennende tid i møte..
gleder meg til masse bilder å oppdateringer.
så koselig..

Gratulerer ..[:D][:D]

ORIGINAL: 2prinsesserogbim

Oi så spennende, godt at det er første graviditet da[:D][:D][:D]
Masse lykke til med dine 3 små under

oi oi det blir utrolig arti å følge med på deg, gi oss masse oppdateringer om huleboerne dine[:D][:)]
Ikke hver dag det dukker opp trillinger, masse lykke til med svangerskapet!!!!!!

Wohooo, trippel glede!!!! Gratulerer så mye, det må føles helt uvirkelig å bære på tre skatter på en gang[:D][:D] Blir spennede å følge deg fremover[:)]

Oi, så morro! =) Gratulerer så masse! Gleder meg til å følge med på bilder og oppfølging! =)

Så fantastisk da!!!!!!!!!!!!!
Gratulerer så masse[:D][:D]
Ikke dagligdags dette nei, gleder oss til å følge dere her inne... Super spennende!!![:D]

Gratulerer med 3 små [:D]

Kortere svangerskap [;)] hihi. men større mage [;)][:D]

SÅ spennende!! [:)]

MASSE LYKKE TIL!! [:D]

Gratulerer [:D] blir spennende å følge me deg videre [:D]

Er det mulig??? Så fantastisk[:D]

Det må være spennende med to i magen, med tre i magen er det jo ekstremsport [:D] Gleder meg til å følge deg og dine tre[:D][:D]

Sååååååååååååå gøy å spennende [:D][:D][:D][:D][:D] Du er ganske unik, leste igår at det ble født 14 trillingpar i Norge i 2008  [:)]

GRATULERER SÅÅÅÅÅ MYE OG LYKKE TIL FREMOVER [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

oi! gratulerer så mye!! så utrolig gøy og spennende... [:)][:)][:)]

Oj, så spennende!
Gratulerer med 3 små nurk i magen [:D]

Back
Topp