Trillinger :)

Såå gøy med UL bilde[:D]Jammen ingen tvil[:D] Har lest det meste her, kan hende det var gått meg hus forbi[:-] Men hvor langt er du på vei?[:D] Blir rene attraksjonen her inne du [;)] mange som vil følge deg [:D]

WOW så spennende!!!! [:D] Dette blir spennende å følge med på [:)]

Håper du får et fint svangerskap med tre små gull i magen [:)]

Wow, det blir spennende.

Trillinger er jo ikke vanlig, selv med hjelp, men noen ganger skjer det.

Gratulerer! Sikekrt et lite sjokk, men samtidig stilig, å se tre der inni da!

ORIGINAL: Hilde86

Nå har jeg nå lagt til bilde, men kommer ikke opp når jeg trykker på forhåndsvis så prøver bare å trykke ok jeg, så får vi se:D

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Så søtt!!! Skikkelig kvente der dom ligger på rekke og rad ved siden av hverandre :) Må komme opp og se bildet ordentlig en dag snart [:)]

Gratulerer så masse med tre mirakler i magen;)

Blir kjempegøy å følge en trillingmamma her inne på marsforumet... Men nå kan det kanskje være at du bikker over til februar med så mange babyer i magen;)

Masse lykke til videre i svangerskapet. Klarer ikke i min villeste fantasi å se for meg hvordan dette må være. Også førstegangs- hehe.. snakk om gladmelding da. Veldig koselig når dere som strever får full pott. er dere vel undt!

gratulerer med trillinger i magen [:)] det må være helt spesielt og bære på 3 små. gleder meg til og følge dere fremover :)

WOOOW!!!

ÅÅÅ dette blir spennende å følge med på!!

GRATULERERE med hele 3 skjønnheter!!!!

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

WOW.... Hva kan man si, det er jo helt fantastisk.... Gratulerer så masse, og lykke, lykke til.

Tusen takk alle sammen:D 
Ja jeg har vært veldig kvalm og såå helt utrolig trøtt, men har faktisk bare kastet opp en gang:) Jeg sovner jo hvor som helst omtrent da, hehe:P

Jeg er 10 uker på vei:) Så er jo tidlig enda:) Men satse på at det går bra, men selvfølgelig har jeg også tenkt på at det kan gå galt med ett av barna. Men det prøver jeg å ikke tenke på. Håper virkelig det går bra med alle:)

Ja egentlig kommer jeg sikkert til å høre til Januar/Februar nå da, for de kommer til å forløse ungene ca 8 uker før:) Men holder meg her i Mars foreløpig jeg :D

Det er ikke ofte det skjer at man får trillinger nei, og heller ikke med hormonbehandling. Gynekologen min sa til meg at han ikke trodde jeg kom til å få flerlings svangerskap i å med jeg var såå "treg" som jeg var. Så når han så alle de 3 ungene på ul sa han, jaja Hilde, du må virkelig ha en spenstig kar:D hehe:P Så kjæresten min har virkelig fått det til han gitt:D hehe:P

ORIGINAL: mommy3

WOW.... Hva kan man si, det er jo helt fantastisk.... Gratulerer så masse, og lykke, lykke til.

ORIGINAL: tigergirl

Her er også en sniker fra februar 2011 :)

Gratulerer så mye, trippel glede :) :) som alle jentene sier her inne skal blir kjekt å følge deg, er jo ikke hverdags kost med tvilliger:):):):):)

Sniker i fra Juni2010 her!

Gratulerer så masse med trillinger!! [:D] Det er jo helt vilt! Så gøy!!

Oioioi!! Så spennende da!!! [:)][:)][:)] Men, må være litt sjokkerende nyhet da! Tar sikkert litt tid å venne seg til tanken!! [:)]

Gleder meg til å følge deg framover! [:)] Helt nydelig ul-bilde da! [:)]

Skikkelig nydelig ul-bilde[:D]

Åh, så fantastisk, gratulerer så mye!! [:)] Lykke til videre i svangerskapet, vi kommer til å passe godt på deg her inne!
Min bestemor var forresten en av tre trillingsøstre. De ble født i 1907, alle tre klarte seg bra gjennom fødsel og barseltid dengang![;)]

sniker fra februar2011 jeg også.
må bare inn å si gratulerer så masse med tre inni magen..[:D][:D]

Sniker fra feb 2011. Gratulerer med tre vakre mirakler. Håper du får et flott og minnerikt sv.skap [:)]

Tusen takk alle sammen:) Koselig å høre at så mange vil følge meg:) 1907 ja, det var sikkert ikke ofte man fikk trillinger i den tiden. Er jo sjelden sikkert nå også så:D
Ja kan bli spennende dette her:)

Har et lite problem da, vi har allerede en liten dachs valp. Han kommer sikkert ikke til å få det noe godt her når vi får tre små nydelige babyer i hus, så lurer litt på om vi burde omplassere han. Og heller skaffe oss bikkje igjen etter noen år:) Hadde ikke akkurat planlagt å få tre:P hehe:) Men jommen begynner vi å glede oss:) :) <3

Back
Topp