Trillinger :)

Sniker fra januar 2011 for å gratulere dere med tre små mirakler på vei [:D]

Oi, oi!! Gratulerer så mye. Blir så spennende å følge deg!

Da er du jo hvertfall nesten garantert på å få begge kjønn da hvertfall? [:)] Så nydelig!! Lykke til [:)]

Ohoi! Så artig! Gratulerer[:D] Gleder meg til å følge deg i svangerskapet[:)]

wow! Gratulerer!! Så spennende! Det skal bli artig å følge med deg videre [:D]

Gratulerer så mye! D blir spennende... Gleder meg til å følge med fremover...

Ja håper det blir en liten blanding med gutter og jenter:) Blir spennende å få vite kjønn:) Det gleder vi oss begge to til:):)  Tusen takk alle sammen:D:D Må være flink til å skrive og legge ut bilder her prøve da:):)

Gleder meg til å se UL bilde=)
Blir spennende å se hvilke kjønn det blir! =)

:):) Kan jo se om jeg får til å legge inn ul bilde fra ul igår:) Ja jommen gleder vi oss til å få vite kjønn:D

ORIGINAL: Hilde86

:):) Kan jo se om jeg får til å legge inn ul bilde fra ul igår:) Ja jommen gleder vi oss til å få vite kjønn:D

Ja jippi, vi vil utrolig gjerne se bilder vettu! [:D]

Nå har jeg nå lagt til bilde, men kommer ikke opp når jeg trykker på forhåndsvis så prøver bare å trykke ok jeg, så får vi se:D

Ble litt lite, måtte forminske det:) Men man ser godt at det er 3 stk i hvert sitt egg:) Syns jeg ser nesa på den i midten jeg:D hehe:P 

Så fint det var=)
Ikke vanskelig å se at det er 3 der nei. hehe...
Har du magebilde også eller? :P hehe

:) Er veldig lett å se det:)   Nei, det har jeg faktisk helt glemt å ta:p Får prøve å ta ett å legge ut snart:) 

hihi så fine huleboere du har! Blir spennende og følge deg her på marsforumet [;)][:D][:)][;)][:D][:)][;)][:D][:)]

Sniker fra februar2011 [;)]

Gratulerer så mye med 3 spirer :D
Kommer nok til å følge med her inne nå ja[;)] Veldig spesielt, som de fleste har skrevet[:)]

Håper du får ett fint svangerskap[:)] 
Har du hatt mange symptomer på graviditeten til nå? Kvalme/oppkast/tretthet.. etc?

LYKKE TIL[:)][:)][:)]

Her er også en sniker fra februar 2011 :)

Gratulerer så mye, trippel glede :) :) som alle jentene sier her inne skal blir kjekt å følge deg, er jo ikke hverdags kost med tvilliger:):):):):)

Grattis[:D]

ORIGINAL: Lucmam

Wow, trippel glede[:D][:D][:D]
Så utrolig spennende, og ikke minst stort å få den beskjeden!
Gratulerer så masse med tre små skatter i magen[:D][:D][:D]

sniker fra april2011, kommer nok til å fortsette med det og[;)]

gratulerer med 3 små spirer[:D][:D]

ORIGINAL: tigergirl

Her er også en sniker fra februar 2011 :)

Gratulerer så mye, trippel glede :) :) som alle jentene sier her inne skal blir kjekt å følge deg, er jo ikke hverdags kost med tvilliger:):):):):)

Back
Topp