Trillinger :)

Hilde86

Flørter med forumet
Var på ul igår, fikk vite at jeg bærer på tre nydelige små:) Dette blir spennende fremover ja:) 

Ojojoj!!! Så spennende!!!
GLEDER meg til å følge med på deg videre!![:D]

Oi, for et sjokk [:D] Det kan jo bli spennende

Ja det blir en spennende tid fremover nå ja:) Har fortsatt ikke helt gått opp for meg enda trur jeg:) Men er veldig koselig :) Gleder meg til å se hvordan dette blir fremover:) Tusen takk alle sammen:) 

ORIGINAL: Vibeke83

Ojojoj!!! Så spennende!!!
GLEDER meg til å følge med på deg videre!![:D]

Gleder meg masse til å bli "tante" [:D]

Kommer til å bli så gøy Snuppa mi!

IIIIIIIIIIIIIIIIIIK!!!!!Trillinger!!!Djizes!!! Det er jo helt vilt!! Men gratulerer så mye, det blir jo trippel glede det[;)][:D]
Har du barn fra før? Og hadde du noen mistanke om at det var flere?
Har forestilt meg hvordan det ville vært med to, men tre...hehe.
Gleder meg til å følge deg videre, håper på mange magebilder[;)]

Nei, dette syns jeg var arti!Kult å være på samme forum som en trillingmamma[;)][:)]

Gratulerer!!! Så moro da [:D]
Gleder meg til å følge med deg videre ja [:D]

:) Nei jeg har ingen barn fra før:) Nja, hadde kanskje en liten mistanke, i å med jeg allerede har begynt å få mage, også er jeg 10 uker på vei idag:) Men det var også store muligheter fordi jeg trengte hjelp fra lege for å kunne bli gravid. Prøvde både dobbel og trippel pergo kur, men det gikk ikke. Så da ble det hormonsprøyter, da hadde jeg 3 egg som var klare og store nok:)
Så det var nok en stor mulighet for at vi fikk flere ja:)

Hehe, ja tre blir veldig spennende altså:P Skal prøve å være flink til å legge ut bilder, hvis jeg får det til:P Ganske så ny her:P

Ja Lillian nå du blir "tante" til tre nå:D hehe:P

Takk alle sammen:D

[:D]

Ja, venta litt på at du skulle endre signaturen din[;)] Nå ble den fin altså![:D]

å herrelig! så utrolig spennende. [:)]

Oi så spennende, godt at det er første graviditet da[:D][:D][:D]
Masse lykke til med dine 3 små under

Wow, så spennende. Gratulerer ![;)]

Wow, gratulerer så mye [:D] Trillinger blir jo... Ja, en håndfull [8D] Jeg tror jeg hadde stryki med om jeg hadde fått en slik beskjed, men du har jo ingen fra før heller, så dette er jo kjempe spennende [:D] Gleder meg til å følge deg videre ! [;)]

så utrulig spennende[:D] Blir veldig spennende å følge deg videre. så heldig dere er som får 3 på en gang[:D][:D][:D]

grattis med tre små nydelige i magen, og ville bare si at gubben sier at det ikke er alt for lett og alt for vanskelig å følge med trillinger..
han har trillingsøsken... :)

men mye arbeid blir det nok...

oi d var STORE nyheter.
så koselig å høre og så spennende d skal bli[:D]
Gratulerer så mye Hilde86[:)]

Back
Topp