Trille/vogn

Babyynr4

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Noen som har tips til en god og enkel sammenleggbar trille ? Ryggen bør kunne legges ned
 
Baby jogger city mini gt :)
Legges sammen med en hånd.
Justerbart håndtak, full liggestilling, stor kalesje med kikkehull, tåler opptil 30 kilo, så den kan brukes til man ikke trenger vogn lengre :)
 
Babyzen yoyo :)
Ryggen kan ikke legges helt ned, men den går ganske langt ned. Enkel å justere, drar i en snor. Så er den lett å klappe sammen og tar liten plass :)
 
Baby jogger city mini gt :)
Legges sammen med en hånd.
Justerbart håndtak, full liggestilling, stor kalesje med kikkehull, tåler opptil 30 kilo, så den kan brukes til man ikke trenger vogn lengre :)
Vet du hva som er forskjellen på gt og vanlig city mini?
 
Vet du hva som er forskjellen på gt og vanlig city mini?
Det er justerbart håndtak og bedre hjul på gt :)
Litt usikker, men jeg tror gt tåler flere kilo enn den andre.
Den veier i hvert fall litt mer enn den vanlige.
 
Babyzen yoyo :)
Ryggen kan ikke legges helt ned, men den går ganske langt ned. Enkel å justere, drar i en snor. Så er den lett å klappe sammen og tar liten plass :)

Og den er godkjent som håndbagasje på fly, vi fikk vår i går ;)
 
Og den er godkjent som håndbagasje på fly, vi fikk vår i går ;)
Det er den også :D men lurt å sjekke målene på hattehyllene :) hos Norwegian er det 4 cm som skiller, men de sa det skulle gå greit.
 
Det er den også :D men lurt å sjekke målene på hattehyllene :) hos Norwegian er det 4 cm som skiller, men de sa det skulle gå greit.

Det er sant, var noen som sa til meg at Ryanair ikke godtar den.
 
Vurderer quinny zapp xtra jeg da.. Noen som har erfaring med den? Syns det er utrolig kjekt at man kan ha ungen både mot seg og fra seg :)
 
Vurderer quinny zapp xtra jeg da.. Noen som har erfaring med den? Syns det er utrolig kjekt at man kan ha ungen både mot seg og fra seg :)
Det var den jeg solgte. Den er veldig liten sammenlagt og grei å bruke med bilstol. Pluss at den kan være bakovervent. Men det STORE minuset er at den er utrolig knotete å slå sammen. Jeg fikk lyst til å kaste den i veggen et par anledninger. En annen ting er at styret er ganske lavt.
 
Det var den jeg solgte. Den er veldig liten sammenlagt og grei å bruke med bilstol. Pluss at den kan være bakovervent. Men det STORE minuset er at den er utrolig knotete å slå sammen. Jeg fikk lyst til å kaste den i veggen et par anledninger. En annen ting er at styret er ganske lavt.
Passer bra da siden jeg er lav selv :) mannen er lang da,men jeg kan jo trille de gangene vi bruker den. Er den knotete å slå sammen ja.. Huff,dette virevarret av vogner :p aaaltfor mye å velge mellom :D
 
Er det noen som kjenner til andre vogner/triller hvor man kan ha ungen både mot seg og framovervendt? :)
 
Back
Topp