Ser deilig ut :-DI dag ble det litt over en halvtimes turFørste gang på 6/7 uker, og det føltes helt fantastisk! Blir en litt lengre tur i kveld og, siden vi passer hund i helgen
Vis vedlegget 172169
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser deilig ut :-DI dag ble det litt over en halvtimes turFørste gang på 6/7 uker, og det føltes helt fantastisk! Blir en litt lengre tur i kveld og, siden vi passer hund i helgen
Vis vedlegget 172169
Flott, det var noen fine øvelserSynes fotballfrue har lagt ut mange bra tips for trening når man er gravid![]()
http://www.carolinebergeriksen.no/2013/10/28/gravid-10-enkle-treningsovelser/
Kjempebra jobba! Tungt med ufrivillig lengre turI dag har jeg endelig kommet meg en tur ut, etter å ha forfalt på sofaen siden februarsamboer kjørte meg og barna til skolen, tenkte jwg skulle gå hjem. At det var en passe liten tur på ca 15 min. For å se ann formen
men da jeg nesten var kommet hjem, var det veiarbeid. De hadde gravd opp hele veien og ikke mulig å komme forbi
så da var det bare å snu, og gå en annen vei hjem
ble en tur på 40 min i stedet. Kroppen hadde vel godt av det, men er litt sliten nå merker jeg
legger ved et bilde
![]()
Lager uke16-trening utfordring, lenger opp så kan vi lage en ny hver uke, så blir ikke posten så veldig lang![]()
God ide!Lager uke16-trening utfordring, lenger opp så kan vi lage en ny hver uke, så blir ikke posten så veldig lang![]()
Går ikkje an å ete potetsalat utan eple!Gledet meg til middag. Kom hjem og skulle til å begynne med potetsalaten, da jeg innså at jeg hadde spist opp alle eplebe. Og min småhormonelle gravidehjerne sa at det går ikke med potetsalat uten eple, så da ble det på med treningsklær og gå til butikken. (siden typen har bilen på jobb)
Jaja. Ble en fin tur med glimt av sol ihvertfall. Og is på butikkenVis vedlegget 172198
Helt enig! Det er det lille ekstra i hjemmelaget potetsalat. Har spist middag med potetsalat som tilbehør i 3 dager nå. Såååå godtGår ikkje an å ete potetsalat utan eple!![]()
![]()
Ikke værstIdag ble dagens treningsøkt 8 timer på jobb. Ble totalt 10.000 skritt, og da er ikke dagen ferdig enda heller![]()