Treningsutfordring

Jeg har vært på jobb i 8 timer, går som dagens trening det, sliten nå! Også er det ut med jobben om en time, noe sier meg at jeg sover lenge i morgen :-P

8e77b5bfe0f002df976d4ea4d7818ae8
5.44 km jogging med ungene på sykkel ved siden av :) det gikk kjempe fint faktisk :) hurra

I dag har jeg endelig kommet meg en tur ut, etter å ha forfalt på sofaen siden februar :eek: samboer kjørte meg og barna til skolen, tenkte jwg skulle gå hjem. At det var en passe liten tur på ca 15 min. For å se ann formen;) men da jeg nesten var kommet hjem, var det veiarbeid. De hadde gravd opp hele veien og ikke mulig å komme forbi:mad: så da var det bare å snu, og gå en annen vei hjem:confused: ble en tur på 40 min i stedet. Kroppen hadde vel godt av det, men er litt sliten nå merker jeg:) legger ved et bilde:)
e1505484b8224c86e7b5259c6df28d0a

I dag har jeg endelig kommet meg en tur ut, etter å ha forfalt på sofaen siden februar :eek: samboer kjørte meg og barna til skolen, tenkte jwg skulle gå hjem. At det var en passe liten tur på ca 15 min. For å se ann formen;) men da jeg nesten var kommet hjem, var det veiarbeid. De hadde gravd opp hele veien og ikke mulig å komme forbi:mad: så da var det bare å snu, og gå en annen vei hjem:confused: ble en tur på 40 min i stedet. Kroppen hadde vel godt av det, men er litt sliten nå merker jeg:) legger ved et bilde:)
e1505484b8224c86e7b5259c6df28d0a
Kjempebra jobba! Tungt med ufrivillig lengre tur :p men sikkert godt ;)

Etter å ha hatt sofavakt på legens oppfordring er jeg nå tilbake i jobb etter 10 dager, og skal jammen meg begynne å bevege meg igjen også. Heldigvis er vi snart hundevakt i 2 uker, så da satser jeg på mange og lange, turer.

Da har jeg vært ute på tur :-D Gikk til legen for å hente svar på blodprøve (som ser fint ut), og det endte vel opp med å bli en tur på en god time, om ikke mer. Full av energi igjen, og kvalmen har gitt seg, det er så deilig! Samtidig har magen begynt å vokse, vekta har gått ned, og jobbjakka mi sitter mye bedre på nå, enn den gjorde i høst :-P Og vi skal se på barnevogn i dag! Jeg er i veeeldig godt humør for tida, kjøpte meg mitt første gravidplagg, ble en kjole siden jeg har byrsdag i morgen :-)

Oi, glemte å legge ved bilde :-P
eaf03ac935ae536d4f2ce5ee4422d0f9

Lager uke16-trening utfordring, lenger opp så kan vi lage en ny hver uke, så blir ikke posten så veldig lang :)

Gledet meg til middag. Kom hjem og skulle til å begynne med potetsalaten, da jeg innså at jeg hadde spist opp alle eplebe. Og min småhormonelle gravidehjerne sa at det går ikke med potetsalat uten eple, så da ble det på med treningsklær og gå til butikken. (siden typen har bilen på jobb)
Jaja. Ble en fin tur med glimt av sol ihvertfall. Og is på butikken :p Vis vedlegget 172198
Går ikkje an å ete potetsalat utan eple! ;) ❤️

Idag ble dagens treningsøkt 8 timer på jobb. Ble totalt 10.000 skritt, og da er ikke dagen ferdig enda heller :D

Back
Topp