Treningsutfordring

Så flinke dere er! Eneste jeg tenker nå er at jeg orker ikke!! :bag: Men må nok skjerpe meg snart.. Har heldigvis ikke en stillesittende jobb da, så beveger meg jo en del i løpet av dagen likevel.
Men jeg heier på dere! :D

Skal på IKEA idag etter jobb - sp dårlig form jeg er i føles det nesten som det teller :p

Flinke dere er som løper og trener ordentlig :)

6eb9bae88c913ae0aeb0cefc1e085bca

20 minutter rask gange på mølla, orket ikke mer i dag, så nå er det å gå 10 minutter hjem :-) Se om jeg klarer litt mer på søndag ;-)

Glemte å ta bilde, men 1,5 time styrke på 3t er gjennomført i dag :) Må bare utnytte tia når formen er bra! De fleste øvelser gikk fint, bortsett fra utfall som gav smerte i bekkenet. Tar det rolig på øvelser som gir økt buktrykk.
Har ikke løpt noe de siste ukene, synes det er litt ubehagelig (har heller ikke vært i form til det).

Glemte å ta bilde, men 1,5 time styrke på 3t er gjennomført i dag :) Må bare utnytte tia når formen er bra! De fleste øvelser gikk fint, bortsett fra utfall som gav smerte i bekkenet. Tar det rolig på øvelser som gir økt buktrykk.
Har ikke løpt noe de siste ukene, synes det er litt ubehagelig (har heller ikke vært i form til det).
Oi! Så flink du er :D hørtes fornuftig ut å unngå øvelser som er ubehagelig :)

Har bare fått til litt styrke trening her hjemme i går og i dag. Planken, sykle mens jeg sitter bakover lent, stå på alle fire og strekke motsatt arm og ben.. Og har blitt sliten av det.. Haha.. Ungene hjelper til på å huske på det :)

Er det lov å spørre hvilken 3t du er på? Selv "henger" jeg på Rosten, da jeg jobber der :-) Men du er flink!!

Dere som trener styrke, hvilken mageøvelser gjør dere? Fikk beskjed av yoga læreren min å ikke gjøre noe som belaster magen, mens på treningssenteret sier dem det er greit å trene mage så lenge det ikke gjør vondt. Hva gjør dere?

Dere som trener styrke, hvilken mageøvelser gjør dere? Fikk beskjed av yoga læreren min å ikke gjøre noe som belaster magen, mens på treningssenteret sier dem det er greit å trene mage så lenge det ikke gjør vondt. Hva gjør dere?
Jeg gjør alle mageøvelser utenom situps, den får jeg vondt av og treneren min anbefalte å unngå den i 2. og 3. trimester :)

I dag ble det litt over en halvtimes tur :) Første gang på 6/7 uker, og det føltes helt fantastisk! Blir en litt lengre tur i kveld og, siden vi passer hund i helgen :)
ImageUploadedByBV Forum1460812434.578173.jpg

Gledet meg til middag. Kom hjem og skulle til å begynne med potetsalaten, da jeg innså at jeg hadde spist opp alle eplebe. Og min småhormonelle gravidehjerne sa at det går ikke med potetsalat uten eple, så da ble det på med treningsklær og gå til butikken. (siden typen har bilen på jobb)
Jaja. Ble en fin tur med glimt av sol ihvertfall. Og is på butikken :p ImageUploadedByBV Forum1460823348.579257.jpg

Back
Topp