Treningsutfordring

Kristin90

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
♡Julekulene 2021♡
Inspirert av trenings-tråden rett under her der flere av oss forteller at vi sliter med å komme i gang med treninga igjen, evt sliter med å starte opp.
Imorgen så ønsker jeg at dere alle legger ut et bilde her inne på tråden der dere går, jogger, løper, trener inne på treningsstudio osv. Trenger ikke være den tyngste treningsøkten. For min holder det å starte med en halvtime gåtur.
Kom igjen folkens! Det her klarer vi :D og om du ikke klarer det, så ingen fare. Vi dømmer ikke! Gjør et forsøk igjen neste dag :)
Om ønskelig så kan jeg fortsette å etterspørre bilder flere ganger, så kommer vi skikkelig i gang :D

Herlig initiativ! Om det ikke snør i morgen, som spådd, skal jeg prøve å gå en tur før jobb :-)

Bra initiativ!
Jeg hadde tenkt å få til den første pilatesøkta på lenge i dag uansett, så veldig greit å ha noen å skuffe om jeg dropper det... Igjen:p

Prøver meg på litt gravidtrening via youtube, i går var det gravidyoga 2.trimester. Prøver å bli litt flinkere til å trene regelmessig igjen da :-p
Tenker å melde meg på gravidyogakurs 3.trimester, har tidligere ikke vært fan av yoga - men tenker det kan være fin trening frem mot fødselen.

Startet så smått idag. Satte meg mål på en halvtimes gåtur. Gikk litt fortere enn jeg trodde, så ble bare 20 minutt. Kjennes at jeg har ligget på sofaen i 8 uker ja. Slet litt med mye slim i halsen pga forkjølelse, så brekte meg hele tiden, men utenom det så gikk det bra :D ny tur i overmorgen for å bygge opp kondisjonen igjen!
ImageUploadedByBV Forum1460639172.388689.jpg

Startet så smått idag. Satte meg mål på en halvtimes gåtur. Gikk litt fortere enn jeg trodde, så ble bare 20 minutt. Kjennes at jeg har ligget på sofaen i 8 uker ja. Slet litt med mye slim i halsen pga forkjølelse, så brekte meg hele tiden, men utenom det så gikk det bra :D ny tur i overmorgen for å bygge opp kondisjonen igjen!
Vis vedlegget 171807
Så flink du er :-D Her ble det sofa før jobb gitt.. Lever enda på gåturen min fra søndag, på 1,5 time :-P Prøver igjen i morgen :-)

Så flink du er :-D Her ble det sofa før jobb gitt.. Lever enda på gåturen min fra søndag, på 1,5 time :-P Prøver igjen i morgen :-)
Du kan ikke leve på den turen i så mange dager til ;) heier på deg imorgen jeg :D det klarer du!

I dag får ikke jeg trent/gått tur siden mannen skal på trening og jeg skal bort etterpå. Men i morgen - DA har jeg en plan om å få bevegd meg litt...

Vis vedlegget 171807
Kjempebra!!

Du kan ikke leve på den turen i så mange dager til ;) heier på deg imorgen jeg :D det klarer du!
Jooda :-D Går til jobb, og går mye på jobb, så er jo ikke stillesittende :-) Men har godt av frisk luft og røre seg utenom og. Jobber på 3t i morgen, kanskje jeg orker en tur på mølla ;-)

Back
Topp