Treningstøy

Maggie2015

Glad i forumet
Jeg har jo innsett nå at selv om treningsbuksene mine er strechy, så kommer de aldri i verden til å være NOK strechy fremover, så jeg trenger nye tights! Spesielt til yogaen, da jeg liker å ha tights som er stramme hele veien. Enn så lenge har jeg bare én bukse som er komfortabel, en grå, superstrechy bukse fra HM (finner den faktisk ikke på nettsidene, men fant bilde av den på en blogg som jeg legger ved). Har prøvd å google litt etter treningstøy til gravide, men ikke egentlig funnet så veldig mye fornuftig (og ikke tights som er stramme hele veien ned).

Noen som har gode tips? Trenger ikke stå maternity på, kan jo være vanlige tights som de jeg har fra HM med veldig mye strech :)

Vedlegg

• Skjermbilde 2014-10-02 kl. 11.49.15.png
    Skjermbilde 2014-10-02 kl. 11.49.15.png
    753,4 KB · Visninger: 30
Jeg liker de "yoga" buksene fra hm. Brukte de sist jeg var gravid også ☺

Jeg liker de "yoga" buksene fra hm. Brukte de sist jeg var gravid også ☺
Ja, bare synd jeg ikke finner de lenger.. de andre syns jeg ikke er like strechy som den grå jeg har...

Sjekket stormberg? De har egen mammakolleksjon, og mener de har både bukser og topper - singleter, jakker osv :)

Jeg har jo innsett nå at selv om treningsbuksene mine er strechy, så kommer de aldri i verden til å være NOK strechy fremover, så jeg trenger nye tights! Spesielt til yogaen, da jeg liker å ha tights som er stramme hele veien. Enn så lenge har jeg bare én bukse som er komfortabel, en grå, superstrechy bukse fra HM (finner den faktisk ikke på nettsidene, men fant bilde av den på en blogg som jeg legger ved). Har prøvd å google litt etter treningstøy til gravide, men ikke egentlig funnet så veldig mye fornuftig (og ikke tights som er stramme hele veien ned).

Noen som har gode tips? Trenger ikke stå maternity på, kan jo være vanlige tights som de jeg har fra HM med veldig mye strech :)
Jeg fikk klær jeg har bestilt fra mamalicious.no idag og var fornøyd med alt. Der har de helt sorte lange bomullstights. De syns jeg er helt greie å trene i, og superdigge å ha på :)

For eksempel: http://mamalicious.no/mama-licious/...ml?dwvar_20003331_colorPattern=20003331_Black

http://mamalicious.no/mama-licious/...r_20003362_colorPattern=20003362_Black_433041

Her har jeg akkurat kjøpt treningsbukse fra hm på barneavdelingen! ( største str vel og merke) og den er superdeilig og komfortabel å ha på seg. Den er sort - og gråmønstret med gul strikk i livet! Billig var den også, 199 kr ;)

Her har jeg akkurat kjøpt treningsbukse fra hm på barneavdelingen! ( største str vel og merke) og den er superdeilig og komfortabel å ha på seg. Den er sort - og gråmønstret med gul strikk i livet! Billig var den også, 199 kr ;)
Hvilke str bruker du til vanlig?:)

Hvordan er str på mamalicious? Jeg er lang 1,80 og sliter m lengden...

Back
Topp