Treningsmatte...

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Skulle hatt en treningsmatte til lillegutt, slik gymmatte til å bruke kroppen.

Jeg skulle også hatt en og lurer derfor på om jeg kan kjøpe en enkel en i sportsbutikken.

Har sett slike egne for babyer i barneutstyrsbutikker som ikke inneholder ditt og datt- selvsagt pris der etter. Men han skal jo ikke bruke det så mye, synes det er litt tull å kjøpe to stk.

Noen meninger?
:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kjøpte en på babyshop, rett og slett for å få den stor nok. Trenger litt boltreplass:)

Har babymatte på xxl, men hadde bare i rosa da jeg skulle ha.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har også fra xxl, kjempe fornøyd med den :)

Vi har brukt yogamatte fra sportsbutikk:) Og leketeppe fra bellino

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg har en yogamatte som jeg bare kommer til å legge et teppe over :)

Vi kjøpte egen matte fra Babyshop. Eg har treningsmatte fra før, men pga giftstoffer i denne ville vi at hun skulle få sin egen. Om eg hadde lagt et teppe på den, så ville ikkje hun fått like godt grep og feste. Jenta mi er 8 uker og bruker den masse. Har babygymmen oppå sin også. Flott å legge hun på den når hun "trener" på å ligge på magen, for da får hun godt feste :)

Endte opp med en sort matte fra XXL. 200x120 cm til 499,-

Den kan jeg bruke til trening også :)

• Liker
Reactions: BMC
Skulle hatt en treningsmatte til lillegutt, slik gymmatte til å bruke kroppen.

Jeg skulle også hatt en og lurer derfor på om jeg kan kjøpe en enkel en i sportsbutikken.

Har sett slike egne for babyer i barneutstyrsbutikker som ikke inneholder ditt og datt- selvsagt pris der etter. Men han skal jo ikke bruke det så mye, synes det er litt tull å kjøpe to stk.

Noen meninger?
:)

Dra på Nille å kjøp puslespillmatter, tror de koster 150-200kr stykket. Funker kjempe bra :)

Vedlegg

• 1410115991767.jpg
    1410115991767.jpg
    58,6 KB · Visninger: 28
Men er ikke de litt hard å ligg på? Noe jeg trodde, men har aldri sett eller prøvd de ;)

Tror ikke den er spesielt mye hardere enn den svindyre jeg kjøpte på babycare :p

Februar-14 mamma ❤️

Men er ikke de litt hard å ligg på? Noe jeg trodde, men har aldri sett eller prøvd de ;)

Den er litt hardere enn den jeg kjøpte på babyshop, men funker fint:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Også er de puslemattene supre å bruke på barnerommet senere. Huff, kunne spart de 599,- kronene for den digre matta jeg endte opp med :p

Vi har puslespillmatten, og er veldig fornøyd med den. Genial å ta med seg også, da den enkelt kan pakkes ned og omtrent ikke tar noe plass :)

Pluss at den omtrent er gratis.

Ikke spesielt. Er ikke så myke som typ yogamatter, men de er tjukkere. Tulla mi fikk vondere da hun "falt" fra sittende stilling på treningsmatte enn på puslespillmatten :)

Eneste problemet vi hadde med puslespillmatten var at gulvet under ble kjempeglatt! Men kommer nok an på hva slags gulv man har... Den lille koste seg på den, og de store hadde mye moro med å legge puslespillet ;-)

Eneste problemet vi hadde med puslespillmatten var at gulvet under ble kjempeglatt! Men kommer nok an på hva slags gulv man har... Den lille koste seg på den, og de store hadde mye moro med å legge puslespillet ;-)

Ja vi har også denne og gulvet ble kjempeglatt! Nesten skummelt for oss store på sokkelesten. Vet ikke om det kan hjelpe å vaske/skrubbe det med noe?

Ja vi har også denne og gulvet ble kjempeglatt! Nesten skummelt for oss store på sokkelesten. Vet ikke om det kan hjelpe å vaske/skrubbe det med noe?

Her er gulvet gammelt og slitt så jeg tror det kan ha litt å si. Vi ble etterhvert flinkere til å passe på hvor vi la den slik at vi ikke behøvde å gå så mye der den hadde ligget. Vet ikke om det er noe som funker jeg, men det ble skikkelig såpeglatt...

Back
Topp