Treningsmatte...

Jeg mener at den tykke og brede matta man får kjøpt i barneforretninger er den samme som xxl har.
Jeg blir å kjøpe en slik pga størrelsen :)

De koster som regel 800 på barneforretninger og XXL kjører den ofte på 399 eller 499 :)
 
Dere som har brukt disse mattene.. Lager de merker/blir det varmt under de på gulvet?
Vi har laminat på gulvet med varme under- redd det skal bli så tett og overopphetning så det blir stygge merker der matten ligger... Eller blir det på lik linje med gulvmatte (her blir det ikke merker under) ...
 
Dere som har brukt disse mattene.. Lager de merker/blir det varmt under de på gulvet?
Vi har laminat på gulvet med varme under- redd det skal bli så tett og overopphetning så det blir stygge merker der matten ligger... Eller blir det på lik linje med gulvmatte (her blir det ikke merker under) ...
Har også laminat gulv, men ikke varme under. Merker ikke noe på gulvet. Har den fra xxl, logge på samme plass nå i 7 mnd.
 
Så flere av dere har skrevet at gulvet ble så glatt under puslespillmatta. Jeg tenkte først at det må være tull, men igår holde jeg faktisk på å gå rett på tryne! Det er jo superglatt! Virker som den polerer gulvet.
 
Så flere av dere har skrevet at gulvet ble så glatt under puslespillmatta. Jeg tenkte først at det må være tull, men igår holde jeg faktisk på å gå rett på tryne! Det er jo superglatt! Virker som den polerer gulvet.
Huff da :(
Kanskje det er lurt å legge under slik antiskli som er til duker ol?
 
Huff da :(
Kanskje det er lurt å legge under slik antiskli som er til duker ol?
Lurer på om det er for sent nå, hehe. Tror vi rydder den bort snart, for hun åler seg bort fra den hele tiden.
 
Back
Topp