Trenings/aktivitetslogg

Her er også treningsmotivasjonen på topp etter en lang graviditet. Trente som normalt fram til uke 25 ca. Ble mindre og mindre derfra, grunnet energinivået minsket veldig.

Med tanke på alderen min og at jeg er aktiv innen for idrett, er motivasjonen enorm til å komme tilbake til toppform. Jeg skal bli best! Det kommende året skal bli brukt bra for å klare det :)

Blir mye planlegging om all trening skal være mulig å gjennomføre, til vinteren skal jeg være tilbake på 11 økter i uka.

Herlig! Jeg mener oppriktig at det er mulig å trene masse om man virkelig vil:-) Alt handler om planlegging og prioritering..!:-) Flere idrettsutøvere har faktisk kommet sterkere tilbake etter graviditet!
 
Jeg har faktisk akkurat fryst medlemskapet på sats i 1 mnd for å spare litt penger..:-p Tenker å gå tur og gjøre øvelser hjemme i starten:-)

Det kunne i grunn jeg også gjort... Men det er noe med å komme seg litt ut og føle at en er i gang igjen på ordentlig:-)
Nå er mini'en min 3 uker og det er først de siste dagene at jeg føler jeg snart kan trene igjen.
Slitt litt med lav blodprosent og trøblete sting, men nå er det ikke spesielt vondt å gå eller sitte, så da tenker jeg at lett styrketrening og ellipse maskin vil funke:-)
 
Back
Topp