Eg har fått problemer med ledd etter eg fekk Octavia i 2024, ligne veldig på leddgikt, men er ikkje det, me veit ikkje ka det er. Eg gjekk til behandling (mest massasje) hos fysio 1 gang i uka og 1 gang i uka til kiropraktor for å holde meg på beina og smertene til ei grad eg fungerte i. Så slutta fysioterapeuten min og eg brukte litt tid på å finne ein ny, hadde ein god oppstartssamtale og bestemte oss for å prøva eksplosive stryketrening. Detta var i Juli i fjor og iløpet av august og litt inn i september trente eg 2 dagar i veko med fysio og 1 gang til kiropraktor. Utøve september blei behovet for kiropraktor veldig lite og siden då har eg vært og justert kanskje typ 3 gonger.
Så flytta me i April og ny fysioterapeut. Han ville kjøre litt meir kombo av justeringer og massasje/trykk og meir utholdende styrketrening. Me tenke det er hormoner som er skylda i smertene mine, og smertebildet har vært i konstant endring siden eg fekk mensen tilbake i April. Så har ikkje vært enkelt for denna fysioterapeuten å egentlig finna noko som fungere, og med sommaren oppi detta så har det satt kroppen langt tilbake igjen. Har kun fått behandling og ikkje kunna trent (hatt litt skade også som spilte inn) nå i August. Så han bestemte seg for å endra taktikk og det blir nå bassengtrening 2 ganger i uka og behandling ca kvar 14 dag for justeringer etc. Hadde første økt i dag i sånn varmebasseng og det va første gong på 1,5år at eg kjente at eg kunne trena uten å føla at eg ødela lika mykje som eg bygde opp. Det var ein super positiv opplevelse og ein av grunnene til at fysioterapeuten sikta seg inn der er jo sjølvsagt også fordi eg er gravid.
Eg har alltid sett på trening i vatn som enten svømming eller ballspill, så wow, eg fekk meg ein helomvending! Kjenne gangsperren sige på, samtidig som kroppen gjennom heila økta følte seg ovanpå og lett. Detta har eg skikkelig truo på!
Eg syns nok at 34°C va ein smule varmt å trena i, men med leddproblemer så e varme veldig positivt for å få slappa heilt av. Så eg komme nok til å gå der å trene 1 dag i veka, men så blir det vanlig offentlig 28°C vatn den andre dagen

det som motivere meg skikkelig e at uansett kor dårlig kroppen e, så vil eg få noko positivt utavdet uten å føle meg overkjørt etterpå liksom

som han sa, om eg så komme det for å berre få slappa skikkelig av og berre flyta rundt litt, svømma litt og ta det heilt rolig så e det bedre enn å sitta anspent i smerter i sofaen heima liksom..
Når det e sagt så har smertebildet endra seg veldig etter eg blei gravid, komme mykje meir i bølger og har mykje lengre perioder uten smerter. Tør ikkje håpa på noko endo, men det har logge bak i hodet at ein graviditet kan være det som gjer meg frisk igjen og