Trening

Noen som har eller skal trene noe i dag? :)
Jeg har seks vakter denne uka og arbeidshelg og kjenner det er mer enn nok aktivitet for meg hvertfall :depressed: Haha. Pulsen min har gått sånn opp så langt i svangerskapet, kommer jo opp i over 130 i puls bare av sykle til jobb:laughing002

Har et bekken som kjennes godt de dagene jeg er i mye aktivitet.. (og har påvist en prolaps i ryggen) men skulle absolutt trent, men litt redd for å trene feil, føler jeg har for lite kunnskap, har sendt henvisning til fysio da, så håper å få hjelp til å finne et passende opplegg i samråd med de

Gikk en 3 timers fjelltur igår med mye stigning, gikk overraskende fint, men ble mer sliten enn vanlig. Men var ganske kvalm før vi begynte, men det slapp ganske fort når vi var i gang. Så det var digg å få en pause fra kvalmen også :)

I går så prøvde jeg å løpe litt (løper hver lørdag sammen med mannen) og det var... ikke gøy. Var sikkelig kvalm, og ble sliten raskt. Så for min del ble det 2 km med en god del gåing inn i mellom. I dag tror jeg jeg bare skal gå, og så skal jeg kaaaaaanskje prøve meg på enn HIIT gruppe treningstime på mandag. Hadde egentlig lyst på fjelltur i dag, men det piss regner, så vi driver å snakker om å dra på telttur neste lørdag - søndag i stedet.

Nettopp ferdig med 4 timers golfrunde…de siste 4 hullene var jeg så sliten at mannen måtte ta vognen for meg ;) Men kvalmen som jeg startet med ble bedre utover runden.

Jeg har seks vakter denne uka og arbeidshelg og kjenner det er mer enn nok aktivitet for meg hvertfall :depressed: Haha. Pulsen min har gått sånn opp så langt i svangerskapet, kommer jo opp i over 130 i puls bare av sykle til jobb:laughing002
Ja det tror jeg på! Bra jobba :D

Har et bekken som kjennes godt de dagene jeg er i mye aktivitet.. (og har påvist en prolaps i ryggen) men skulle absolutt trent, men litt redd for å trene feil, føler jeg har for lite kunnskap, har sendt henvisning til fysio da, så håper å få hjelp til å finne et passende opplegg i samråd med de
Uff, det hørtes ikke godt ut :confused: Så lurt å spørre fysio!

Var en tur på treningssenteret i går (litt trappemaskin, litt elipse og noen beinøvelser på apparat siden jeg har vonde knær), så tenkte å bare gå en liten tur i dag :joyful:
wow, bra jobba :D Jeg tok en tur på senteret i dag, alt føltes greit bortsett fra hip trust med stang, ble så mye trykk mot mage/«livmor», tror jeg må finne et bedre alternativ der :hilarious:

Gikk en 3 timers fjelltur igår med mye stigning, gikk overraskende fint, men ble mer sliten enn vanlig. Men var ganske kvalm før vi begynte, men det slapp ganske fort når vi var i gang. Så det var digg å få en pause fra kvalmen også :)
Ja du kjenner det du også? Den beste medisinen mot kvalme her er å få opp pulsen, og effekten varer jo litt etter økta og :joyful: I alle fall her!

Forrige svangerskap gikk jeg fra 5 økter i uken til 0 etter uke 12 om jeg husker rett. Nå trener jeg 3 ganger i uken, mest løping for tiden, og håper jeg kan holde det gående lenger. Kvalmen og trøttheten har kommet tidligere denne gangen, så er spent på hvordan alt blir. Går meg en tur i dag, og prøver på en økt i morgen i hvert fall.

wow, bra jobba :D Jeg tok en tur på senteret i dag, alt føltes greit bortsett fra hip trust med stang, ble så mye trykk mot mage/«livmor», tror jeg må finne et bedre alternativ der :hilarious:
Hehe, var en veldig kort økt da, vært så fryktelig trøtt hele uka :dead::hilarious:

Var ute på joggetur i går, burde gjort det i dag også, men mest lyst til å ligge på terrassen og bade :hilarious:

Digg! Jeg har begynt med ett bens hip thrust pga det samme. Har du prøvd det?

Ingen trening i dag, vært i Foldvik Familiepark og det holder for i dag, må også ut å luke når barna har sovnet.

Har mål om 5 økter til uken;
Mandag: løpe
Tirsdag: styrke
Onsdag: intervaller
Torsdag: styrke
Fredag eller lørdag: Hyrox, jogg eller en kombinasjons økt

Noen som driver med løping? Kan man løpe som før eller burde man roe ned litt? Starta med løping i januar og har løpt aktivt 2-3 ganger pr uke siden da ca

Back
Topp