Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er Trener hver dag, stortsett styrketrening det går. Blitt litt mer kondisjon enn styrketrening siste ukene, men det er rett og slett fordi klinikken anbefalte at jeg holdt meg unna tunge løft en periode
Ikke egentlig, men har de to siste månedene trent hver dag (korte økter), og blitt litt hektet for første gang i mitt liv. Er med på daglig live trening online,- god blanding tabata og power pilates. Fortsetter med det, men siden jeg er såpass fersk, så forsøker jeg å ligge like under makspuls.
Vil ikke kalle meg over snittet glad i trening, men jeg liker å røre meg Terrengsykling med fatbike liker jeg veldig godt, men jeg har ikke turt etter at jeg fikk positiv test, siden det rister så mye
Nei, har skjønt det. Og for første gang i mitt liv kjenner jeg skikkelig fremgang på øvelser! Og det er så motiverende.Det er jo kjempe bra! Det trenger ikke vare så lenge for og være effektivt
Nei, jeg er ikke så fan av å trene inne. Men kommer nok til å sykle asfalt fremover, så får vi se hva jeg gjør når det nærmer seg vinter igjen.Ja det er kanskje ikke det beste... men du driver ikke med spinning istede altså?
Artig! Akkurat samme med meg Men er litt mer i Cardiohjørnet enda etter Corona. Trener stort sett hver dag jeg også
Veldig forståelig prøver kanskje holde meg til den "kosetreningen" her frem til uke 12.
Hvordan gjorde du det med treningen i forrige svangerskap?
Jeg!! Trening er virkelig livet trener i snitt 5-6 økter i uka! Helst styrke og dans, løping er ikke min tingFlere enn meg som er over snittet glad i trening her? Jeg elsker og holde meg aktiv og i form. Sist svangerskap gikk vannet mitt på Treningsstudio
Jeg!! Trening er virkelig livet trener i snitt 5-6 økter i uka! Helst styrke og dans, løping er ikke min ting
Sa ingenting om at jeg var god til å danse Men elsker det, det gjør jeg håper på et svangerskap som tillater trening hele veienMen da har jo jammen meg pulsbiten uansett du da jeg elsker dansing jeg og men eier absolutt ikke kordinasjon så jeg bare kløner haha
Sa ingenting om at jeg var god til å danse Men elsker det, det gjør jeg håper på et svangerskap som tillater trening hele veien
Jeg starta å trene for 2 uker siden og har fått all in med 5 økter i uka. Har trent alt fra Tabata, styrketrening, yoga osv. Men nå er jeg usikker på om jeg bør fortsette, i hvertfall styrketreningen bør jeg vel kutte ut nå som jeg er gravid? Tror yoga er bra så det vil jeg fortsette med- og gjerne spinning.