Trening

Har hatt så lite treningsgnist de siste ukene... Var kjempeflink å trene før jeg fant ut at jeg var gravid! Må bare komme i gang igjen. Løping er jo min favoritt men føler liksom at alt "dasser" mer og med ømme pupper er det liksom lite digg.. Men har romaskin, så blir vel noen økter på den + styrketrening! Håper å komme inn i en god rutine igjen snart :)
 
Trener med PT og han sa at så lenge kroppen er vant med aktivitet er det bare å kjøre på. Men han anbefalte å ikke trene på mer enn 85-90% av maxpuls når jeg løper intervaller og ikke tunge maxløft når jeg trener styrke :) Det viktigste er jo egentlig å holde seg i aktivitet :D
 
Trente 2-4 ganger i uka før svangerskapet (rulleski og sykkel), men så kom kvalmen, og så kom influensaen, og nå sliter jeg med trøtthet.. Håper å kunne ta opp syklingen igjen på rulle innendørs snart. Skal gjøre en liten innsats for å ikke gå opp over 20 kg i dette svangerskapet også :p
 
Jeg var endelig i gang m regelmessig trening igjen, intervaller på tredemølle før j ble gravid.. såå ble j forkjøla.. og sliten.. har gått 1 times tur 2-4 ganger i uka. Men nå er j småforkjøla igjen, kroppen tåler mye mindre nå gitt. Immunforsvaret er definitvt redusert.
Gleder meg til å benytte meg av medlemskapet på treningssenteret:)
 
Back
Topp