Dere som trener, hva trener dere? Kvalmen er borte og jeg må ta meg sammen og dra å trene. Men hva? Jeg elsker spinning, men ser for meg at det er en dårlig kombinasjon med bekkenløsning 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Var til fysio mtp trening og bekken i går. Har en klinikk her i Trondheim som har spesialisert seg på trening og behandling til gravide og nybakte mødre. Ble sm forrige svangerskap, så skal gjøre mitt for å unngå dette nå. Spinning var flott sa hun, bare juster setet slik at du sitter behagelig (kanskje må du litt lenger frem, og med høyere styre enn vanlig). Ikke max belastning, og mellom 30-45 min totalt. Elles, ikke tren rette magemuskler, men skrå og dype er viktig (Google øvelser for det). Bein og sete, men med mindre vekt og mer styrke. Unngå øvelsene som gir økt buktrykk. Bevegelige øvelser som i tillegg kobler på balanse er toppen. Overkropp kan trenes som normalt, vær bare litt obs på buktrykk ved løft over hodet, i tillegg til armhevinger hvor det er veldig viktig å koble på indre magemuskulatur så man ikke fåer den pyramiden som stikker ut av magen. Ellers viktig å bøye og tøye rolig og jevnt på hofteleddsbøyer mv. Rull på ball for å bevege bekken uten belastning skal også være fint!Dere som trener, hva trener dere? Kvalmen er borte og jeg må ta meg sammen og dra å trene. Men hva? Jeg elsker spinning, men ser for meg at det er en dårlig kombinasjon med bekkenløsning![]()