Trening

Formen er super. Hatt 4 økter CrossFit denne veka. Skitur på fredag og lørdag og fjelltur i dag:). Håpet kvalmen forsvinner fort hos deg:)
Wow!! Du er jammen sporty :D Deilig at formen er så bra! Jeg er heldigvis bare kvalm da, kaster ikke opp, så trening får fortsatt :P

Jeg kommer til å fortsette med både styrke og løp. Og evt. bytte løp ut med spinning når jeg kommer litt lengere i svangerskapet. Trener 4-5 ganger i uka. Spiller fortsatt fotball, men kommer til å slutte med det snart tenker jeg.

Trener ca 3 ganger i uka. Trener spinning og intervall økt på mølla med instruktør. Vet ikke hvordan løpingen blir etterhvert. Men tenker å fortsette med spinning så lenge jeg kan. :happy:

Har hatt veldig vondt i magen om kveldene, men det har gitt seg litt nå. Tenkte å gjøre yoga etter jobb i ukene framover nå som trening og gå tur.

Burde trent mer, men ikke alltid like lett å få til mellom jobb, pendling og unge. Har så lite tid med ham som det er, så bortprioriterer det.

Men pleier å få til svømming en gang i uken da :)

Jeg leste ett sted at sjansen for SA var større om man trente mere enn 7timer I uken. Jeg har vanligvis trent mellom 8-11. Hva tenker dere ? Jeg skjønner jo at det er lite sannsynlig å trene like mye som før når jeg er lengre på vei [emoji4]

Tror jeg skal prøve å få svømt litt uten guttungen også, fikk halvårskort på badeland til jul.. Da får jeg kanskje ekstra uttelling for det [emoji4]

Spreke folk! Jeg har planer om å trene framover, men det har ikke vært så enkelt så langt med dårlig form. Har likevel gått noen turer og har en time med yoga i arbeidstiden, så håper jeg å starte opp med styrketrening igjen snart :)

Tror jeg skal prøve å få svømt litt uten guttungen også, fikk halvårskort på badeland til jul.. Da får jeg kanskje ekstra uttelling for det [emoji4]
Haha, ja var det å 'parkere' ungen noe sted mens man svømmer.

Pleide å få til 1-2 km før, nå er jeg heldig om jeg rekker 500M før han er lei..

Må trene hjemme nå når gubben er på jobb ( jobber offshore ) så er ikke like enkelt bestandig men har fått inn 3 øker i uka. Når mannen kommer hjem, blir det ski og styrke på senteret igjen ☺

Back
Topp