Trening

sav

Andre møte med forumet
Hva og hvor lenge tener dere?

Har ikke sjans til å trene.. Å gå noen korte turer er mer enn nok for meg, evt litt støvsuging og husvask :P

Spinning, intervall på elipsemaskin, styrketrening med fokus på bekken/kjærne, balanse og å komme seg fortest mulig tilbake i gammel form. Har også trent en del svømming. Kuttet løping ca i 5mnd...

Trener i basseng, bassengtrening for gravide. Ellers er det tur med hunden. Holder for min høygravide kropp...

Yoga for gravide er det jeg får til, men har måttet droppe det de to siste ukene pga sterke kynnere. Det har roet seg litt nå, så håper jeg får det til igjen denne uka!

Trener når jeg går og har kynnere :p store bekkenproblemer så orker ikke. Men magemusklene får trent seg godt da. Skulle egentlig trene i vann, men kommunen stengte tilbudet fra juni-sept så da ble det ødelagt :(

Har vore veldig glad i å trene hardt, men måtte gje meg tidlig. Så dette svangerskapet har trening blitt å gå i ulent terreng. Ikkje på så høge fjelltoppa som vanleg, men godt å komme seg ut. Har faktisk klart det heilt til no, og glad for det. Trur de har hjelpt bekkenet mitt.

Trener ikke noe spesielt - tar det veldig på dagen og formen, men svømmer når vi har anledning og prøver å klokke inn 10k skritt pr dag :)

Flink du er! Synast plutselig 10 k skritt er mykje ;-p
Ja, tøffere enn det det var før :/ men mellom dytt-konkurranse på jobb og stahet så går det ;)

Ofte akkurat nok for å motivere til å heller ta en kveldstur ut enn å sløve i sofaen, som det ofte blir :P

Her måtte jeg legge treningen på hylla i uke 24. Da var bekkenet for vondt og jeg fikk skyhøy puls. Har gått turer frem til for et par uker siden, nå er det for tungt også. Klarer heller ikke å støvsuge/vaske, men tusler frem og tilbake til barnehagen hver dag da:). Blir godt å få kroppen tilbake igjen:).

Trening hadde vært herlig! Eneste "trening" jeg gjør er å gå trappene i huset (om jeg må...) også prøver jeg late som om treningsballen jeg har gir en eller annen form for trening når jeg sitter på den, men det er nok minimalt med trening, men den eneste behagelige plassen å sitte...:p

Mer enn nok å henge etter to smågutter og bo i hus m tre etg. Prøver meg på korte gåturer i tillegg. Nok for meg nå :)

Har vært i bassenget en gang per uke hele høsten, med unntak av høstferieuka for da var det stengt. Svømmer 1000m (tar35-40min)og så bare strekker jeg ut og flyter rundt. Fantastisk å ha en plass hvor jeg ikke føler meg tung og stor. Utover det er det lite trening. Prøver å komme meg ut og gå en tur de dagene jeg ikke har gjort så mye i huset. I dag var 1 km gange mer enn nok... Men det varierer.

Svømmer litt, men det er mest for å strekke ut, er ikke akkurat hardtrening.

Back
Topp