Trening

OK, takk for svar GiJane sprekt av deg å løpe halvmaraton :) hvordan er formen nå i uke 7?

Jeg løper og går på fjellturer. Er støttemedlem på treningssenter, men nå når høsten kommer blir det kanskje litt mer fristende å gå inn å trene. Trenger å jobbe med arm og ryggstyrke

Skulle gjerne visst hvor langt dere som har skrevet her er på vei :)
Selv er jeg i uke 5, og trener innebandy. Har tenkt å holde på med det så lenge formen er OK.
Har ikke store symptomer enn at jeg har veldig ømme pupper. Har en følelse av at formen kommer til å bli dårligere om ca. 2 uker, i uke 7 kanskje?
Er i uke 6+0

Jeg er 6 +4 :)
Skal forsette med styrketrening helt til kroppen sier stopp og det samme med løpingen.

Jeg vil egentlig også gjerne fortsette å trene som før, men det har vært umulig med kvalmen og den labre energien som har vært den siste uka. Begynner å kaldsvette og svimle hver gang jeg gjør noe som er littegranne mer aktivt enn å sitte stille. Håper dette går over, ellers blir det laaaange 7,5 mnd til...

OK, takk for svar GiJane sprekt av deg å løpe halvmaraton :) hvordan er formen nå i uke 7?

Har vært kvalm fra uke 4 men føler at det hjelper med trening, spesielt hvis jeg går ut og løper. Merker at jeg er trøttere en vanlig og at jeg får smerter i magen av og til. Ellers har jeg det fint :) Spydde nesten til onsdag men jeg tror at det var fordi jeg var sulten. Har passet på å spise regelmessig fordi det slår på kvalmen men det blir ikke lett å passe på kg når jeg spiser hele tiden hehehe. Jeg er 7 + 1 i dag og har straks fått litt mage, veldig vanskelig å skjule spesielt når det er så varmt ute enda og man kan ikke gå i store gensere hele dagen ;)

takk for det :) jeg skal ta sprint versjon av triathlon, og kjenner det er bra :p sporty å løpe halvmaraton da ;) tror nok det blir å fylle på litt matlager ja ;)

Jeg har vært med en gang i triathlon, jeg tror det var halv olympisk som er sprint versjonen tror jeg (mange år siden). Det var veldig gøy :) Masse lykke til :)

Jeg måtte gi meg da jeg begynte å blø litt etter jeg hadde trent :(

Uffda, hvor langt er du på vei og hvordan går det nå? Det er en stor frykt merker jeg, å begynne å blø etter trening. Etter innebandytreninga på tirsdag så sjekka jeg jevnlig i ettertid etter blod.. Heldigvis gått fint hittil.

Har gått fra å trene variert 6 dager i uka, til å ligge rett ut på sofaen med en forferdelig kvalme. Håper kvalmen avtarsnart, for dette trives jeg ikke med. Vil opp og ut, og bevege ordentlig på kroppen!

Back
Topp