Trening

Sun_shine

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Sensommerbarna 2019
Hva trener dere og tar dere noen spesielle hensyn nå? Øvelser dere utelater feks?

Vet dere om hip thrust med endel kg er ok når man er gravid?

Trener vekter, stryke og Cardio :)

Jeg går i grunn for det meste topptur og tur generelt med bikkja. Jogger en gang i blant.

Spinning, løping og styrke. Må ikke glemme knipeøvelser da

Styrke. Kutta ut høy intensitet trening da jeg blir fort uvel.

Jeg er generelt veldig dårlig til å trene.. kommer aldri igang, og ender alltid som støttemedlem. men nå har jeg begynt på gravid yoga da, 1 gang i uka..

Jeg trener styrke og zumba. Må sikkert bytte ut noen av styrkeøvelsene og ta det litt roligere på zumbaen, ser jeg for meg.

jeg løper, sykler, går toppturer og trener styrke. gikk besseggen i helga ;)
13. september skal jeg delta på triathlon, så håper formen holder seg. er du vant med å trene så kan man trene for det meste det samme, men ikke mer en hva du er vant med og kanskje ikke fullt så hardt :)

Jeg spiller innebandy, jeg er beck og ving spiller + keeper, men skal holde meg til å kun være keeper da innebandy kan være en røff sport :) blir nok litt kondisjon og styrke trening samt keeper trening så lenge formen min er fin :)

jeg løper, sykler, går toppturer og trener styrke. gikk besseggen i helga ;)
13. september skal jeg delta på triathlon, så håper formen holder seg. er du vant med å trene så kan man trene for det meste det samme, men ikke mer en hva du er vant med og kanskje ikke fullt så hardt :)

Lykke til på triathlon :) Hvor langt skal du? Jeg løpte 1/2 marathon for 2 uker siden og det gikk bra så det går sikkert veldig bra hos deg. Jeg merka at jeg var litt trøttere en vanlig og sultnere, måtte spise banan på drikkestasjonene til å ikke bli før sulten.

Lykke til på triathlon :) Hvor langt skal du? Jeg løpte 1/2 marathon for 2 uker siden og det gikk bra så det går sikkert veldig bra hos deg. Jeg merka at jeg var litt trøttere en vanlig og sultnere, måtte spise banan på drikkestasjonene til å ikke bli før sulten.

takk for det :) jeg skal ta sprint versjon av triathlon, og kjenner det er bra :P sporty å løpe halvmaraton da ;) tror nok det blir å fylle på litt matlager ja ;)

Går tur med bikja. Trener Judo (kampsport). Må utelate: løft/kast/harde støt mot gulvet. Trener ellers noe av oppvarminga, innganger, kvelning, armbend og Ne Wasa (bakke teknikker/kamp)

Her går det i fjellturer, gåturer med hunden og av og til spinning eller step :)

Skulle gjerne visst hvor langt dere som har skrevet her er på vei :)
Selv er jeg i uke 5, og trener innebandy. Har tenkt å holde på med det så lenge formen er OK.
Har ikke store symptomer enn at jeg har veldig ømme pupper. Har en følelse av at formen kommer til å bli dårligere om ca. 2 uker, i uke 7 kanskje?

Back
Topp