Trening

• Trådstarter Trådstarter Midnattsrosen
  • Opprettet Opprettet
Dro på spinning idag! Yeah. Bare det at dette var en ekstra hard intrrvalltime. Totalt bom.

Klarte ikke å finne eget tempo og ble bare nervøs for å få høy puls. Gikk ut uten å være svett

Pluss for oppmøte, minus for utbytte! Får jobbe litt med pulstrening. Se etterhvert hvordan jeg skal føle meg trygg.

Dro på spinning idag! Yeah. Bare det at dette var en ekstra hard intrrvalltime. Totalt bom.

Klarte ikke å finne eget tempo og ble bare nervøs for å få høy puls. Gikk ut uten å være svett

Pluss for oppmøte, minus for utbytte! Får jobbe litt med pulstrening. Se etterhvert hvordan jeg skal føle meg trygg.

Du skal ha for forsøket da! ;)

Jeg sliter med utroooolig vonde pupper! Det er sikkert bedre hvis man spinner eller gjør andre ting men jeg er en løper. For det første er sports-bh-ene mine blitt VELDIG trange nå så det tyter ut overalt. :D Jeg har et par som er litt løsere/slitte men da er det bare auauau når jeg løper. Håper det gir seg snart altså! Alle problemer man støter på som gravid... :wacky:

Hihi, ja må over på de løse og slitte bh'ene selv!

Skal til PT idag. Skal be henne hjelpe meg med dette med puls. Håper jeg blir tryggere!

Jeg trener opp et operert kne til fysio! Venter på klarsignal til å begynne på treningssenteret:)

Trente mye før jeg ble gravid, men nå er puppene så EKSTREMT ømme at jeg har ikke sjans på kondisjonstrening. I tillegg er jeg utrolig trøtt. Jobber som lærer på barneskole, så det er lite energi til overs når arbeidsdagen er over. Samboer bare ler av meg og sier jeg ikke ligner på meg selv:p Håper det gir seg etter hvert, for jeg har planer om både kondisjonstrenig og styrketrening i løpet av svangerskapet:)

Idag gikk det bedre! Fikk gjort litt styrkeøvelser og testet pulsterskler. Fornøyd! Så får vi se hvor støl jeg blir imorgen

Jeg har ikke hatt overskudd til trening siden jeg ble gravid. Men denne uken ville jeg prøve meg. Tenkte at yoga sikkert var behagelig trening når man er litt uggen... Der tok jeg feil! Ble så veldig, veldig kvalm :(

Jeg var veldig flink å trene fram til en uken jeg fant ut at jeg var gravid, det var fordi jeg var så dårlig denne uken. Så resten av desember vart det bare noen små gå turer fordi jeg var sliten, forkjølelse med feber og juletider med masse hygge.

Nå har jeg såte meg et mål om to saltimer i uken og noen små gåturer :) Hadde første puls timen på mandag, og gurimalla hvor vondt jeg fikk når vi skulle hoppe!
Håper det ikke fortsetter for jeg liker best pulstrening :)

Jeg har ikke hatt overskudd til trening siden jeg ble gravid. Men denne uken ville jeg prøve meg. Tenkte at yoga sikkert var behagelig trening når man er litt uggen... Der tok jeg feil! Ble så veldig, veldig kvalm :(
Lytt til kroppen. Prøv deg frem. Kanskje gå en runde rundt der du bor? Få frisk luft. Ikke noe nederlag om du ikke orker.

Jeg fikk hvertfall råd om å tilpasse tempo og aktivitet ut ifra form!

Jeg var veldig flink å trene fram til en uken jeg fant ut at jeg var gravid, det var fordi jeg var så dårlig denne uken. Så resten av desember vart det bare noen små gå turer fordi jeg var sliten, forkjølelse med feber og juletider med masse hygge.

Nå har jeg såte meg et mål om to saltimer i uken og noen små gåturer :) Hadde første puls timen på mandag, og gurimalla hvor vondt jeg fikk når vi skulle hoppe!
Håper det ikke fortsetter for jeg liker best pulstrening :)

Hopping ville jeg vært forsiktig med. Særlig når du merker at det gjør vondt. Gå energisk med høye kjeller istedenfor!

Lytt til kroppen. Prøv deg frem. Kanskje gå en runde rundt der du bor? Få frisk luft. Ikke noe nederlag om du ikke orker.

Jeg fikk hvertfall råd om å tilpasse tempo og aktivitet ut ifra form!

Det er veldig sant tror jeg, at man bare får tilpasse til det man orker :) får prøve meg litt frem :)

Noen som har orket å opprettholde treningen?

Jeg trente 3-4 ganger i uka før graviditet (og vinter og snø...) men det ble bare 1 gang i uka da desember kom. Jeg var enten sulten eller for mett, haha.

Denne uken har jeg allerede trent to ganger og jeg håper jeg kan få til det framover også! Er 7 uker og formen er ganske grei.
Er endelig i gang igjen nå, er mest i svømmehallen og svømmer :) har ikke svømt så mye før da jeg har drivi med kampsport, og klarte ikke så lenge med en gang, men det kommer seg :) nå har jeg 6 mdr og trene på :) De skal starte med gravid yoga her også.., aldri vært på yoga før, men sikkert fint som gravid :P Deilig og kjenne energien komme tilbake!!

Back
Topp