Trening

Boka; "Trening for kule mager" av Jill Jahrmann er å anbefale:)
Jeg triller,går litt fjellturer, sykler, jogger og trener litt kjernemuskler(rygg/mage) + armer(bruker kun egen kroppsvekt) Får så godt humør og mer energi, deilig!

Flaut! Ser at jeg har svart før lenger oppe:D Ha,ha er så trøtt at jeg henger ikke med hva jeg gjør lenger:rolleyes:

Det gikk jo overaskende bra! 1 time intensiv zumba gjenomført... Og eg overlevde! :P men merker bekkenet ikke kommer til å godta slik trening lenge framover..

Fikk bok i posten i dag, og den ser kjempebra ut :) Styrkeprogram for hvert trimester, trening etter fødsel og kosthold gjennom hele svangerskapet. Håper på gode tips ;) og derfor ville jeg tipse dere ❤

❤ alle gode ting er tre ❤

Oi, dette må sjekkes ut!

Her er planen om å trene etter at kvalmen har gitt seg. Har ikke sjans nå.

Sent from my iPhone using BV Forum

Trente idag.. fortsatte styrketreningsprogrammet mitt, men gikk ned litt på belastning siden det var første økt etter ferien..! Deilig å svette! Håper jeg klarer å trene igjennom graviditeten!!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

sykler og går turer, har ikke trent styrke og grupper på en stund da jeg har skader i knærne. Men har meldt meg på treningsstudio i sommer og så vidt begynt å trene litt

Jeg går mye i skogen :) men den boka så veldig fin ut! Mulig den må kjøpes :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Rekker ikke å trene med hest, 2 hunder og en liten en + full jobb, men det blir jo endel turgåing med hundene og nå må jeg jo også trene gampen fra bakken ettersom jeg ikke vil ri mens jeg er gravid. Så skal nok få rørt på kroppen likevel :)

Foreløpig trener jeg det samme styrkeprogrammet som jeg gjorde før jeg ble gravid, men jeg går for 3 ganger i uka istedenfor 4. jeg øker ikke vektene noe særlig og presser meg heller ikke maks. gått greit foreløpig, men skal investere i en av de bøkene dere nevner over :)

Trent frem til fødsel i mine to foregående svangerskap og det har vært deilig. Har da fått tilbake kroppen slik den var før fødsel ganske raskt. Trent mest spinning og styrke, bare tatt hensyn til å ikke bli for varm og ikke løfte så tungt at jeg må stoppe pusten for å klare å løfte. Det siste året har jeg løpt en del, så tenker jeg kommer til å fortsette med det også dette svangerskapet :)

Har planer om å komme i gang med treningen igjen etter en litt for lang sommerferie :D kommer til å svømme mye, gå turer og fortsette med styrke, men ha litt lettere vekter. Er ikke så glad i å løpe, men skal prøve å lure inn noen joggeturer i skogen også !

Nå er jeg så sliten og kvalm, så trening er vanskelig :( Håper jeg kommer i gang snart igjen :)

♡ alle gode ting er tre ♡

Jeg trener som vanlig :) bare litt sliten og litt vanskeligere å dra seg opp over dørstokkterskelen...

Sent from my iPhone

Back
Topp