Trening

Oktobersol

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Er det flere som fortsatt trener?
Tar dere noe spesielle hensyn til at dere er gravide? Hva gjør dere og hva gjør dere ikke lenger ? Selv er jeg spesielt glad i å løpe og løper vel egentlig mer nå enn før da jeg føler det hjelper på kvalmen.

Jeg går fort istedet for å løpe, og trener fortsatt styrke. Roligere økter bare, prøver å høre på kroppen ;) Skal få pt til å sette opp styrkeprogram som er mer egnet for gravide :) Jeg har mistet to ganger før så vil ikke ta noen sjanser ;)

❤ alle gode ting er tre ❤

Jeg går raskt/jogger, yoga, pilates. Presser meg ikke så mye nå som før, tar en liten pause istedenfor :)
Har ikke prøvd meg på pilates/yoga enda etter ferien. Men kommer til å begynne med det som er tilpasset gravide! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vil gjerne fortsette å trene. De anbefaler jo det også ;) Er vel i utgangspunktet bare kontaktsport de fraråder :) Gleder meg til å få nytt styrkeprogram :D

Jeg har akkurat kommet hjem fra en løpetur, utrolig deilig! Ingenting som gjør at man ikke kan det :)

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Reactions: Ada
Jeg jogger og sykler, går turer i fjellet (og løfter på barna våre, når jeg må det), det går veldig fint det:) Trener nesten som før, har bare noen skikkelige hviledager innimellom for jeg er så trøtt og føler at jeg må ha mer hvile mellom øktene/de dagene jeg trener. Er helt herlig å få jogge/løpe, så håper jeg kan gjøre det til det blir ubehagelig med tanke på magen som vokser. Jogga til ca.uke 22 sist, et par ganger i uka. Tror det var bekkenet som sa ifra at da var det på tide å gå eller sykle isteden:)

Er vanligvis en løper (ikke proff, da ;)), men av en eller annen grunn får jeg meg ikke til å løpe så mye som gravid. Så det blir styrke, elipsemaskin og sykling. Passer på å ikke bli for varm, ellers er intensiteten omtrent som vanlig :)

Jeg har bestilt meg en bok som heter "smart mamma" Den handler om trening og kosthold både under og etter graviditeten :) Vet ikke hvordan den er enda, men håper på gode tips!

Jeg skal faktisk begynne å trene tenkte jeg;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Fikk bok i posten i dag, og den ser kjempebra ut :) Styrkeprogram for hvert trimester, trening etter fødsel og kosthold gjennom hele svangerskapet. Håper på gode tips ;) og derfor ville jeg tipse dere ❤

Vedlegg

• 1408013522285.jpg
    1408013522285.jpg
    55 KB · Visninger: 23
Fikk bok i posten i dag, og den ser kjempebra ut :) Styrkeprogram for hvert trimester, trening etter fødsel og kosthold gjennom hele svangerskapet. Håper på gode tips ;) og derfor ville jeg tipse dere ❤

Den har jeg kikka på også!! Hva er prisen på den? Er du fornøyd så langt??

Skal trene for første gang på 3 uker i dag!! sliter sånn med lavt blodtrykk at d å gjøre husarbeid har vært mer enn nok, men nå MÅ jeg begynne på an igjen :)

Kan ikke skryte av at jeg gjorde det før sv.skapet heller da ;)

TuMmY LoVe

Jeg prøver å gå så mye som mulig hver dag. Har to forskjellige apper som jeg bruker. Den ene registrerer antall skritt/km per dag, så det er dn god motivator.

Jeg går/triller på fjellturer og vanlig gange.
Trener styrke på matten min hjemme, med fokus på rygg, bekken og magemuskler spesielt nå i graviditeten, trener til jeg blir litt småstøl ja, og tøyer godt og leeenge!!

Skal også ordne meg mnd kort i svømmehallen så jeg kan svømme ca 3 ganger i uken, er også treningsstudio der :) er jo genialt for vår frøken på snart to år og, da hun går gratis til hun blir 3, da kan vi bade mye ilag :)

Boka; "Trening for kule mager" av Jill Jahrmann er å anbefale:)
Jeg triller,går litt fjellturer, sykler, jogger og trener litt kjernemuskler(rygg/mage) + armer(bruker kun egen kroppsvekt) Får så godt humør og mer energi, deilig!

Back
Topp