Trening

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Klarer du å trene på samme måte som før du ble gravid?? Jeg sliter veldig! tørst gjennom hele økten, så drikke ofte! og blir slitn og lei på en ny måte... Nesten litt frustrerende!!

Ja, det klarer jeg. Bare litt plagsomt med større og ømme bryster når jeg løper. Faktisk så har jeg hørt at denne tiden er helt super for å komme i skikkelig god form pga økt blodvolum.

Blir sykt fort tungpustet, føles ut som jeg plutslig har fått dårlig kondisjon

♡02.03.2015♡
er sånn jeg og har d... utrolig irriterende :/ hadde jo håpet å få trent effektivt før bekkenet begynner svikte denne gangen.....

Hadde nok klart det hadde det ikke vært for at salen vår er som en badstue, og så og si umulig å være i enten gravid eller ikke :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Strever mer med varmen enn graviditeten i forhold til treninga. Gleder meg til det blir litt kaldere så det blir bedre treningsforhold :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde gått greit om jeg ikke var potte forkjøla.. Jeg hoster hele dagen og hele natta! Så det er fryktelig tungt å trene om dagen! Utenom det har det ikke vært noe problem egentlig.. Bortsett fra at jeg er trøtt da

Jeg har ikke sjangs til å trene!! Blir andpusten og sliten av å gå opp trappa til 2. etasjen :eek: Og jeg har i utgangspunktet vært i relativt grei form tidligere. Går mye på ski (laaaaangt oppover) og fjellturer, men bare en liten marketur virker nå fullstendig uoverkommelig. Tror jeg hadde sovnet på tur opp:confused:

Nå er ikke jeg så langt på vei, men jogger og det får helt fint. Håper å kunne gjøre det lenge til. Har med drikkebelte og tar pauser når jeg føler jeg trenger det!

Back
Topp