Trening

Ettem-enna

Blir kjent med forumet
Er det mange av dere som trener jevnlig? Jeg "slutta" i mars siden vi kjøpte nytt hus da,og fikk mer enn nok med oppussing og flytting...Så ble jeg gravid,og nå har jeg NULL energi til å trene! Orker såvidt å lage middag og holde huset sånn noenlunde + jobb fra 8-16 hver dag. Nå har jeg ferie men allikevel ikke energi til å dra meg til treningssenteret. :(
Hva er viktigst? Pushe seg allikevel eller ta det med ro..? Føler meg i crappy form nå!

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app
 
Hvis du føler deg veldig slapp og kvalm, så ville jeg kanskje heller prøvd å gå en lang tur hver dag. Hørt at det er viktig å være aktiv, men jeg er også som deg litt bekymret for å presse meg for mye, de sier jo man skal lytte til kroppen. Jeg trener yoga en eller to ganger i uken, bare de rolige formene for yoga. Synes det er kjempedeilig, og føler at jeg har mer energi etterpå. i August skal jeg starte på gravidyoga :)
 
Vi har en egen treningstråd her! Av og til så havner den et par sider bak, av ulike årsaker :)
 
Jeg er også slapp og sliten, og hvis jeg presser meg blir jeg liggende rett ut med kvalme et par dager, og det vil jeg ikke. Tar treningen i august når kvalmen forhåpentligvis gir seg og formen blir bedre.
 
Back
Topp