Trening

Har dere begynt å trene noe og hva gjør dere? Da tenker jeg at både trilleturer, treningsøvelser og alt mulig aktivt teller :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Trilletur stort sett hver dag. Men jeg kaller ikke det trening jeg da, et nødvendig minimum av bevegelse da spedbarnstiden ellers er ganske stillesittende med amming osv. Har jo hatt keisersnitt så må vente noen uker til

Trilletur stort sett hver dag. Men jeg kaller ikke det trening jeg da, et nødvendig minimum av bevegelse da spedbarnstiden ellers er ganske stillesittende med amming osv. Har jo hatt keisersnitt så må vente noen uker til

Godt du får beveget deg litt da :) Hvor lenge må man egentlig vente etter keisersnitt?

Godt du får beveget deg litt da :) Hvor lenge må man egentlig vente etter keisersnitt?

Første 6 uker kun løfte vekta av egen baby, så 6 uker til der man er forsiktig med belastning av magemuskler.

Jeg trener ikke direkte, men prøver meg på squat challenge og lange trilleturer. Skal starte med 30 day shred (igjen!) snart ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Fikk beskjed om 10 uker av legen min på 6 ukers kontrollen. Jeg kom bærende på bilstolen og fikk beskjed om at det enda var for tungt

Triller korte turer siden bekkenet mitt enda ikke er helt bra :/ men når bekkenet er bra blir det lettere styrketreningen å lengrer turer ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Triller gode turer stort sett hver dag og gjør knipeøvelser :) gleder meg til kroppen har kommet seg såpass at jeg kan trene litt skikkelig!

Eg kunne nok gått lengre turer, men småen er vrang i vognen, skal ikkje ligge der.. så selv om eg vil gå en tur på ca en møl hver dag er ikkje han villig til det.. så blir bare annen hver dag ca... Og mangler litt motivasjon til å gå ut når det regner :P

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Flinke dere er :) jeg er på dag 3 av 30 days shred. Tar det litt rolig, men det kjennes godt på kroppen!

Jeg sykler på ergometersykkel 30 min hver eneste dag, har også begynt med 20 sit ups og andre styrkeøvelser. Bortsett fra det så blir det bare trilleturer

Ligger hele 30 days greia ute på YouTube?

Så sykt spreke dere er! Har verken tid eller overskudd til å trene mer enn en luftetur med vogna...

Sent from my LT26i using Tapatalk

Squat challenge: hvor dypt går dere? Bruker dere babyen som vekt?

Har dere begynt å trene noe og hva gjør dere? Da tenker jeg at både trilleturer, treningsøvelser og alt mulig aktivt teller :D

Trilleturer, squat challenge (dag 4 nå), knipeøvelser, øvelser med små vekter (biceps, triceps, bryst, skuldre) og øvelser for rygg og mage :-) Hadde også min første joggetur siden juli nå på lørdag, gikk fint og håper jeg får sjansen til litt flere fremover :-)

Squat challenge: hvor dypt går dere? Bruker dere babyen som vekt?

Ikke jeg iallefall. Med så mange repetisjoner vi etter hvert skal opp i tror jeg ikke det blir mulig xD går ned til ca 90 grader i knærne :-)

Nikolai 13.02.14 <3
fra appen

Bare trilleturer og squat challenge så langt

Trilleturer er så og si umulig da hun skriker med en gang jeg legger henne ned i vogna. Så det blir ikke lange turene. Ikke ofte heller.
Ellers har jeg begynt å trene igjen :-) en halvtime på mølla og en halvtime styrke to ganger i uka. Syns det holder i massevis foreløpig :-) med en baby som sover relativt dårlig om natta så er jeg glad jeg får det til i utgangspunktet.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp