Trening! :)

Jeg må prøve å gå turer, men jeg hater å gå alene. Må finne selskap :)
 
Første styrkeøkt i dag på 4 uker :) Fornøyd med at jeg ikke trengte gå ned så mye på vektene :)

Når jeg kom hjem var det tøybretting, støvsuging og matlaging så kjente det strammet litt i magen etterpå.....
 
Første styrkeøkt i dag på 4 uker :) Fornøyd med at jeg ikke trengte gå ned så mye på vektene :)

Når jeg kom hjem var det tøybretting, støvsuging og matlaging så kjente det strammet litt i magen etterpå.....

Så flink du er :) :) :)
 
Rett ut på sofaen resten av kvelden ;-p

Jeg var nesten hele dagen på sofaen i dag, unntatt middagslaging og litt husarbeid. Har skikkelig hodepine i dag i tillegg til bekkenet :(
 
Jeg trente litt frem til jeg fikk skikkelig bekkenløsning.
Nå er bekkenet så dårlig at jeg sitter tidvis i rullestol, og bruker krykker ellers.
Så treninga falt litt av... Er bare fornøyd får jeg til å gå her hjemme uten noe form for hjelp :)
 
Gikk tjue minutter med 5km/h og 10.0 i stigning på tredemølle i dag. Svetta godt.....

Kjenner det strammer seg litt nederst i magen når jeg trener og beveger meg mye for tida så får prøve å ta litt hensyn til det.... Litt er uansett bedre enn ikke noe....
 
har gått 3 km i dag :D Er veldig vondt i bekkenet nå :( Så vet ikke om jeg skal fortsette med det
 
har gått 3 km i dag :D Er veldig vondt i bekkenet nå :( Så vet ikke om jeg skal fortsette med det

Kanskje ikke gå fullt så langt? Halvparten kanskje? Og fra hva jeg så av en annen post fra deg så hadde du vel nok av andre ting å styre med i dag? Gåtur er vel og bra, men ikke slit deg ut:) kjenn etter når kroppen trenger å roe seg litt også:) vanskelig balansegang det der:/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ikke klart å trene mens jeg har vært gravid dessverre. Er overvektig, så veldig synd! har "heldigvis" bare lagt på meg 1 kg til nå, 26+0 uker. Sendte faktisk mail til treningssenteret i dag og ba om å pause medlemsskapet. Har vært støttemedlem sikkert de 4 siste månedene :(
 
Hvordan går det med dere og treningen??

Jeg kjenner det begynner å bli tyngre å dra på trening etter jobb, så trener ikke like mye som før. Men har også måtte begynne å spasere rundt på jobb for synes det er mer behagelig enn å sykle.... Magen er liksom litt i veien da.... :)

I dag gikk jeg over 10000 skritt på vakta mi, så får jo en del bevegelse i jobben, men selvsagt ikke med så høy puls. Men det klarer jeg ikke på trening heller....... Siste gangene på trening har jeg vært plaget med kynnere også.....
 
Jeg har akkurat fryst abonnementet mitt på treningssenteret. Så nå blir det gåturer og lette styrkeøvelser hjemme etterpå:)
 
Jeg begynte på pilates for gravide igår! Veldig gøy og deilig å bruke kroppen, vært en slappfisk litt lenge! Aldri for sent å begynne med trening igjen. Går også turer:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blitt lite trening siste ukene, 1-2 økter
 
Ikke lett når en trykker feil på tlf :)

Men blitt 1-2 økter siste ukene. Fornøyd med økta i går. Sykla ti minutter heilt rolig. Liker egentlig ikke sykle lengre for må sitte rett opp med ryggen for å få puste.... Blitt mer glad i elipsemaskinen og hadde 20 min der etterpå med lett motstand. Kom 4 km på di minuttene så fornøyd med det :) god å svett etterpå...

Når jeg tøyde ut litt kom jeg i snakk med ei dame i 50 årene som synes det var sprekt å trene som gravid, var ikke sånn i ho si tid ;-) lurte på å lenge vi hadde lov å trene... Hehe...
Koselig med en liten oppmuntring fra fremmede :)
 
Blitt null trening her gitt. Men etter fødsel så er det bare å se å få rompa i gir ;-)
 
Back
Topp