Trening

Idag hadde jeg lite energi på treningen, men hadde en god økt likevel :) jeg er glad kvalmen gjør at jeg spiser mye, for jeg hadde ikke hatt mye futt igjen uten mat i kroppen.
Håper på bedre energi i morgen :)

Da har jeg vært på spinning og slyngetrening, herlig men slitsom økt. Merker at jeg ikke har samme energien som tidligere. Er en overgang å gå fra 5-6 dgr i uka til 1-2 ganger i uka, går noen småturer hjemme hver dag, men det blir liksom ikke det samme :(

Da har jeg vært på spinning og slyngetrening, herlig men slitsom økt. Merker at jeg ikke har samme energien som tidligere. Er en overgang å gå fra 5-6 dgr i uka til 1-2 ganger i uka, går noen småturer hjemme hver dag, men det blir liksom ikke det samme :(
Føler med deg!!! Jeg har alltid brukt preworkout for å få skikkelig hard trening... Men når jeg går rundt som en zombie og ikke kan bruke slikt så er det ikke det samme i det hele :O

Frisk luft gjør virkelig underverker!
Trente overkropp før jobb idag, og kjente kvalmen komme snikende mot slutten av økta. Da hjalp det så innmari å komme seg på sykkelen og sykle til jobb! Tror jeg skal prøve å ta en liten luftetur ute i lunsjen fremover.

Jeg er ikke den som sliter med treningsmotivasjon, og jeg pleier ikke å ha lenger treningsfri enn 2 dager samme hvor travelt jeg har det...men nå... det går bare ikke an! Jeg klarer så vidt å overleve jobbdagen, og resten av tiden sover jeg stort sett, eller ligger langflat på sofaen med kvalmen min! Buhuuu! :(

Idag har jeg spist som en flodhest.. Hihi.. Først middag hos svigers, så selskap for min far! Derfor sa samvittigheten at jeg måtte ut å løpe litt! Så jeg løp 1,90km på 13 min! Må si jeg er stolt av det til tross for energy mangel!

d kløøøøøøøøøøør etter en joggetur! men etter 3 dagers migrene, våknet med en mild en i dag også så kan jeg ikke jogge :( men fikk da inn 3 økter i forrige uke likevel.. satser på 2 denne uken :)

og jeg har spist som en småunge i sukkerkick i 2 dager, magen kjennes ut som den skal sprenges :P

Ja, her var det en tråd jeg kan holde meg unna..... :P *snike seg pent ut igjen*

-Taster fra appen-

Lørdag morgen hadde jeg en lang og god løpeøkt. Søndag var kvalmen tilbake... Her gjelder det å sove når en kan og yte når en har overskudd :p

Hadde store planer om fullkroppsprogram idag, men endte med omgangssyken :( :( :( vondt i hver eneste muskel her jeg ligger/sitter. Er vant til å trene hver dag... Sukk- rastløs og vettu :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp