Trening

Jodlesmurf

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Er det noen av dere damene som trener noe særlig i svangerskapet? Jeg trente en del før jeg ble befruktet, men pga kvalme og trøtthet er det en god stund siden nå. Håper jeg snart kan begynne igjen. Veldig glad i å løpe turer i skogen og lignende.

Dere som trener nå, hva trener dere, og hvor ofte? Merker dere st formen er dårligere enn før sere ble på veg?

har trena ein del siste året, men etter at eg skada ryggen i november har eg ikkje komt igang att. har store plana om å ut på ski, step/styrke, springe på mølla/styrke og til våren blir det opp i fjellet:-)

spelte min siste handballkamp for nåken veke sia, og gleda meg til å begynna att uti september:-)

*fra mobil*

Går en del på 3D mølle, men tar det veldig med ro. Tørr ikke pushe på, da jeg har trent veldig lite i det siste. Men tenker det er bedre å gjøre litt:)

Yoga og stretching! Red cord trening er veldig bra for bekkenmuskelaturen :)

~ ♥ ~ > Sendt fra mobil < ~ ♥ ~

Har ikke trent på tre uker nå og føler meg råtten! Gleder meg til formen blir bedre. Trener vanligvis på treningssenter, går på step/styrketimer og trener for meg selv. Å, har skikkelig behov for å trene nå, føler at formen taper seg :(

Back
Topp