Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordi jeg besvimer når jeg får høy puls.. blodtrykk har gått litt opp og ned men i går var det 107/62 hvilepuls på 62.. har fått låne apparat sånn at jeg måler hver dag selv
Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14
Oi undertrykket ditt er ganske høyt ja. Skal de gjøre noe med det? Undersøke deg oftere? Du kan bli svimmel av for høyt blodtrykk også, men det kan også være du har ortostatisk blodtrykksfall. Det merker du hvis du blir spesielt svimmel når eller etter du har reist deg opp fort.Jeg har samme problem. Var nede i 95/55, men da besvimte jeg i dusjen også. Nå hadde jeg 135/95 sist legekontroll, som igjen er noe høyt... Men svimler fortsatt når jeg får høy puls, eller bare høyERE
Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app
Er ikke noe å gjøre. Er blodtrykksfall jeg får. Var sånn sist jeg var gravid.. når ungen er ute er jeg helt normal igjen med 110/75 da kan jeg trene så mye jeg vilHar du forresten vært til undesøkelser for å finne ut hvorfor du besvimer ved høy puls? Det høres jo veldig skummelt ut og det er jo ikke normalt. Håper du har fått skikkelig utredning for problemet
Termin 9. februar med første frøet![]()
Oki jeg trodde du hadde det slik til vanlig også jegEr ikke noe å gjøre. Er blodtrykksfall jeg får. Var sånn sist jeg var gravid.. når ungen er ute er jeg helt normal igjen med 110/75 da kan jeg trene så mye jeg vil![]()
Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14
Jeg svimlet veldig da jeg hadde høyt bt på slutten av svangerskapet med sønnen min. Vet ikke om det er når jeg fikk litt høyere bt eller om det var btfall...var som regel rett etter jeg dusjet.Jeg har samme problem. Var nede i 95/55, men da besvimte jeg i dusjen også. Nå hadde jeg 135/95 sist legekontroll, som igjen er noe høyt... Men svimler fortsatt når jeg får høy puls, eller bare høyERE
Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app
Oi undertrykket ditt er ganske høyt ja. Skal de gjøre noe med det? Undersøke deg oftere? Du kan bli svimmel av for høyt blodtrykk også, men det kan også være du har ortostatisk blodtrykksfall. Det merker du hvis du blir spesielt svimmel når eller etter du har reist deg opp fort.
Termin 9. februar med første frøet![]()
Kan jo være det går under normalen som gravid, det vet jeg ikke så mye omDet jeg syns jeg merkelig er at begge de to gangene jeg fikk målt blodtrykket (både det høye og det lave) så var det "normale" verdier for gravide??? Syns det er merkelig.. Så de har ikke sakt noe spesielt!
Skal til legen i morgen da for blodprøver. Får spør om legen kan sjekke det da!