B
babymaker
Guest
Hvordan er dette jenter? 
Sent from my GT-I9300 using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min jordmor sa uten bekkenløsning så er det bra å gå så fort at man blir andpusten og svett i 30 minder er ikke jeg
Gikk en tur på 2 timer i dag i rask gange. Deilig å bevege seg nå som formen er bedre. Tenkte meg på spinning og bodybalance igjen - tror jeg dropper step og aerobic som er mye hopp og sprett. Skal prøve å få tid til dette mellom jobb, to barn og en mann som jobber borte. Litt trening SKAL jeg få til.
var bare at kroppen trenger mosjonGjør ikke det en gang jeg. Uff..
Får skjerpe meg.
jeg har bekkenløsning og går enda med krykker så ingen trening på megHar så bekkenløsning at jeg ikke klarer og gå ordentlig. Så her sitter jeg på rævva og spiser :/
høres bra ut den type trening daHar bekkenløsning så det begrenser seg mye.. Men torsdag begynner jeg med yoga igjen etter en lang juleferie, har trent yoga aktivt i et år nå. Og så trener jeg et opplegg fydioterapauten har lagt opp for meg. Inneholder bittelitt armtrening, så kanskje jeg får muskler i armene til og med! Haha!![]()
Bor du i særp el???
Har samme timer som der jeg trener![]()
var bare at kroppen trenger mosjon![]()
da skjønner jeg !får ikke lov å trene, siden jeg bærer tvillinger... og siden jeg har hatt blødninger så måtte jeg være forsiktig, går en liten tur innimellom....