Trening? :-)

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
B

babymaker

Guest
Hvordan er dette jenter? :-)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum

OH LORD........ Den biten glemmer jeg vist mellom all sjokolade spisingen :O
Jeg er vanligvis veldig flink, går mye på fjellet og jogger. Men med en gang jeg blir gravid, så bare stopper det helt opp! :O Skamme meg, burde jeg!

Savner det - trent en gang siden oktober pga sykt dårlig form!! :(
Men prøvde igjen på onsdag og det var deilig for kropp og sjel!!! Så får bli noen turer på elixia snart igjen :) :)

Min jordmor sa uten bekkenløsning så er det bra å gå så fort at man blir andpusten og svett i 30 min :p der er ikke jeg :p
Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Gikk en tur på 2 timer i dag i rask gange. Deilig å bevege seg nå som formen er bedre. Tenkte meg på spinning og bodybalance igjen - tror jeg dropper step og aerobic som er mye hopp og sprett. Skal prøve å få tid til dette mellom jobb, to barn og en mann som jobber borte. Litt trening SKAL jeg få til.

Gikk en tur på 2 timer i dag i rask gange. Deilig å bevege seg nå som formen er bedre. Tenkte meg på spinning og bodybalance igjen - tror jeg dropper step og aerobic som er mye hopp og sprett. Skal prøve å få tid til dette mellom jobb, to barn og en mann som jobber borte. Litt trening SKAL jeg få til.

Bor du i særp el??? :P

Har samme timer som der jeg trener :D

Har så bekkenløsning at jeg ikke klarer og gå ordentlig. Så her sitter jeg på rævva og spiser :/

Har bekkenløsning så det begrenser seg mye.. Men torsdag begynner jeg med yoga igjen etter en lang juleferie, har trent yoga aktivt i et år nå. Og så trener jeg et opplegg fydioterapauten har lagt opp for meg. Inneholder bittelitt armtrening, så kanskje jeg får muskler i armene til og med! Haha! ;)

Har bekkenløsning så det begrenser seg mye.. Men torsdag begynner jeg med yoga igjen etter en lang juleferie, har trent yoga aktivt i et år nå. Og så trener jeg et opplegg fydioterapauten har lagt opp for meg. Inneholder bittelitt armtrening, så kanskje jeg får muskler i armene til og med! Haha! ;)
høres bra ut den type trening da :)

får ikke lov å trene, siden jeg bærer tvillinger... og siden jeg har hatt blødninger så måtte jeg være forsiktig, går en liten tur innimellom....

Jeg var flink til å trene kondis og styrke 3-4 ganger i uka helt til jeg begynte å kaste opp og være veldig kvalm.. Har veldig lyst til å prøve meg litt igjen nå som jeg ikke kaster opp så ofte lenger, så får vel bare kaste meg ut i det å se hvordan det går :) Savner veldig å trene!

Nå har jeg vært flink og gått 1,1 km relativ rask gange. Brukte kvikk lunsj tur-appen til å måle ;-)
Hadde tenkt til å gå lenger,men måtte ta en snarvei halvveis for jeg begynte å bli svimmel. Men har vært litt flink hvertfall :-)

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Back
Topp