Trening.

går på spenst!:)

Alt fra spinning, corebar, stram opp og step. Varierer treningen, og alt etter hva jeg har tid og lyst til den dagen. Men jeg prøver og trene 3-4 dager i uka. timen varer i 50 min.

Ellers så hender det jeg finner frem rockeringen og hoppetau når jeg ser hotell cæsar:) da går tiden fort, og jeg får gjort noe "nyttig" samtidig som jeg ser på tv:P

Går på styrke med stang og/eller stram opp- time 1-2 ganger i uka. Disse varer i 60-80 min! Ellers løper jeg på tredemølle, 2 km per gang, 1-2 ganger i uka.

Og noen ganger trener jeg styrke på egenhånd, da går det gjerne 30-45 min..

Så i snitt 2 ganger per uke, på ca 60-80 min per gang..

Når våren kommer, blir det skogstur 1-2 ganger i tillegg til dette...

Kun tredemølle forløpig. Vil nedover på vekta for å bli motivert av det. Varierer i intensitet og varighet, alt etter dagsform. Minimum 35-40 minutt og minimum 400 kcal forbrent. Helst opp mot en time.

Skal inkludere styrke etterhvert, og da liker jeg å bruke Shreden 1-2 dager i uka.

Har startet med 30 ds så trener det hver dag. I tillegg jogger jeg to ganger i uka, ca 30 min hver gang. :)

fast trening er zumba på tirsdag, step styrke onsdag og fotball torsdag .. ellers blir det ski,gåtur og andre timer på senteret ..

Jeg trener 3-4 ganger (gjort det denne uken) på sånn elipsemaskin (tror det er det det heter) som jeg har i stua. Har startet pent med 20-25 minutters økter. Trener styrke etterpå og bruker rockeringen. Håper å variere litt med å løpe ute etterhvert.

Flinke folk dere er!

Har trent i 5-6 uker på Family sports club og har nå kommet så langt at jeg syns det er kjempe gøy og er super motivert

Bor 3 mil unna og har 3 unger så de timene jeg får til å passe er:

Tirsdag 45 min spinning (skal nå legge til 20 min styrke etter timen)
Onsdag en time pilates
Torsdag 30 min spinning og 30 min mage/rygg
Fredag mølla i 15 min og så ca 30 min styrke(apparater)

Hender jeg går tur med naboen eller lignende en times tid her og der..

Har trent i 5-6 uker på Family sports club og har nå kommet så langt at jeg syns det er kjempe gøy og er super motivert

Onsdag en time pilates

Onsdag en time pilates

Trener tung styrke 4 dager i uka.
Løper på "fridagene", men akkurat nå på heavy diett så kutter jeg cardio.

Trener hver dag,for jeg synes ingen dager er like beriket uten trening:))))

Trener tung styrketrening,har vært gjennom både 2,3 og 5 splitt og nå har jeg begynt på Ryp ekstrem muskelvekst program,da er det tre ganger i uken og uken etter 4 dager i 6 uker. Cardio primert en gang i uken men jeg kjører litt cardio på styrkedagene og har egen cardio trening på fridager:)

Anbefaler ikke alle å trene på denne måten uten at de får spist riktig med proteiner og et tilskudd for å få mest mulig utav treningen,for ellers kan man fort bli utbrent og overtrent-selv om det er et overdrevent begrep spør du meg.;)

Jeg trener styrke og zumba på mandag 90-120min, styrke på tirsdag 60min, zumba 60min onsdag, 60-120min styrke torsdag, 60-120min puls fredag. Så går jeg turer eller gjør annet fysisk i helga.

Mor/barn trening en gang i uken. Ellers to økter (gruppetime) som kombinerer kondisjon og styrke. Prøver å få til en styrketrening utenom, og jogging.. Ikke hver uke det går men.,

Går tur ca hver dag, ellers trener jeg litt yoga/styrke hjemme. CX Worx en dag i uka. Den timen er gull verdt. Så kommer nok til å hive meg på to ganger i uka snart :-)

Back
Topp