Trening.

En tråd i 'Vi som slanker oss utenom slankekrigen' startet av tresmå, 18 Jan 2012.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. tresmå Glad i forumet

Dere som trener... Hva trener dere? Hvor ofte og hvor lenge om gangen?

2. !! Forumet er livet VIP

går på spenst!:)

Alt fra spinning, corebar, stram opp og step. Varierer treningen, og alt etter hva jeg har tid og lyst til den dagen. Men jeg prøver og trene 3-4 dager i uka. timen varer i 50 min.

Ellers så hender det jeg finner frem rockeringen og hoppetau når jeg ser hotell cæsar:) da går tiden fort, og jeg får gjort noe "nyttig" samtidig som jeg ser på tv:P

3. Saturnia Glad i forumet

Går på styrke med stang og/eller stram opp- time 1-2 ganger i uka. Disse varer i 60-80 min! Ellers løper jeg på tredemølle, 2 km per gang, 1-2 ganger i uka.

Og noen ganger trener jeg styrke på egenhånd, da går det gjerne 30-45 min..

Så i snitt 2 ganger per uke, på ca 60-80 min per gang..

Når våren kommer, blir det skogstur 1-2 ganger i tillegg til dette...

4. Chevron Gift med forumet Julibarna 2019

Kun tredemølle forløpig. Vil nedover på vekta for å bli motivert av det. Varierer i intensitet og varighet, alt etter dagsform. Minimum 35-40 minutt og minimum 400 kcal forbrent. Helst opp mot en time.

Skal inkludere styrke etterhvert, og da liker jeg å bruke Shreden 1-2 dager i uka.

5. Invincible Blir kjent med forumet

Har startet med 30 ds så trener det hver dag. I tillegg jogger jeg to ganger i uka, ca 30 min hver gang. :)

6. hakkamakka Forumet er livet VIP

fast trening er zumba på tirsdag, step styrke onsdag og fotball torsdag .. ellers blir det ski,gåtur og andre timer på senteret ..

7. tresmå Glad i forumet

Jeg trener 3-4 ganger (gjort det denne uken) på sånn elipsemaskin (tror det er det det heter) som jeg har i stua. Har startet pent med 20-25 minutters økter. Trener styrke etterpå og bruker rockeringen. Håper å variere litt med å løpe ute etterhvert.

Flinke folk dere er!

8. Rebecca85 Forumet er livet VIP

Har trent i 5-6 uker på Family sports club og har nå kommet så langt at jeg syns det er kjempe gøy og er super motivert

Bor 3 mil unna og har 3 unger så de timene jeg får til å passe er:

Tirsdag 45 min spinning (skal nå legge til 20 min styrke etter timen)
    Onsdag en time pilates
    Torsdag 30 min spinning og 30 min mage/rygg
    Fredag mølla i 15 min og så ca 30 min styrke(apparater)

Hender jeg går tur med naboen eller lignende en times tid her og der..

9. Rebecca85 Forumet er livet VIP

Har trent i 5-6 uker på Family sports club og har nå kommet så langt at jeg syns det er kjempe gøy og er super motivert

Onsdag en time pilates

10. Rebecca85 Forumet er livet VIP

Onsdag en time pilates

11. ©Smartass Forumet er livet

Trener tung styrke 4 dager i uka.
    Løper på "fridagene", men akkurat nå på heavy diett så kutter jeg cardio.

12. Mamma_Mia! Flørter med forumet

Trener hver dag,for jeg synes ingen dager er like beriket uten trening:))))

Trener tung styrketrening,har vært gjennom både 2,3 og 5 splitt og nå har jeg begynt på Ryp ekstrem muskelvekst program,da er det tre ganger i uken og uken etter 4 dager i 6 uker. Cardio primert en gang i uken men jeg kjører litt cardio på styrkedagene og har egen cardio trening på fridager:)

Anbefaler ikke alle å trene på denne måten uten at de får spist riktig med proteiner og et tilskudd for å få mest mulig utav treningen,for ellers kan man fort bli utbrent og overtrent-selv om det er et overdrevent begrep spør du meg.;)

13. Hege36 Gift med forumet

Jeg trener styrke og zumba på mandag 90-120min, styrke på tirsdag 60min, zumba 60min onsdag, 60-120min styrke torsdag, 60-120min puls fredag. Så går jeg turer eller gjør annet fysisk i helga.

14. LeAl Forelsket i forumet

Mor/barn trening en gang i uken. Ellers to økter (gruppetime) som kombinerer kondisjon og styrke. Prøver å få til en styrketrening utenom, og jogging.. Ikke hver uke det går men.,

15. Tinkiwinki Flørter med forumet

Går tur ca hver dag, ellers trener jeg litt yoga/styrke hjemme. CX Worx en dag i uka. Den timen er gull verdt. Så kommer nok til å hive meg på to ganger i uka snart :)

Del denne siden