TRENING

forever

Glad i forumet
Trener dere?? På klinikken i dk,sa de jeg kunne trene som normalt,men er litt usikker. har istedet for å gå på spenst gått lange turer i skogen,men savner spenst[:D] Er så redd det skal gå galt når jeg trener. Går ofte på ganske harde timer.Hva syns dere???

Jeg er litt redd ja.. Gått over fra jogging til lette turer i skog og mark med hunden.
Vet ikke om jeg bør være redd, men da har jeg hvertfall vært forsiktig[8D]
Veldig redd for at det skal gå galt denne gangen også.

Godt å høre det ikke bare er meg[:D] Kansje jeg skal holde meg til turene i skogen i første trimester også kan jeg ta noen lette spinnings timer etterhvert[:D] Hunden vår er jo strålende fornøyd med gode turer[:D]

ORIGINAL: forever

Godt å høre det ikke bare er meg[:D] Kansje jeg skal holde meg til turene i skogen i første trimester også kan jeg ta noen lette spinnings timer etterhvert[:D] Hunden vår er jo strålende fornøyd med gode turer[:D]

Heheh, samme her[;)] kan ikke stoppe nå, da får han abstinenser[;)]

He he he[:D] Hva slags hund har du? Vi har en Jack Russel terrier. Veldig aktiv liten krabat[:D]

He he he[:D] Hva slags hund har du? Vi har en Jack Russel terrier. Veldig aktiv liten krabat[:D]

En liten Papillon på 1 år[:D]

ÅÅÅÅ de er jo så herlige da[:D][:D] Vår er 1,5 år[:D] nesten like gammle hunder og nesten like langt i svangerskapet[:D] ikke værst[:D] hehehe..ha en fin dag.

Ok[;)] takk. godt å høre. da får jeg kansje ta meg noen turer opp på spenst da[;)][;)]

jeg valgte selv å ikke trene før etter uke 12,for jeg skulle gjøre alt for at de satt.
når jeg skulle begyntte å trene i uke 12,fikk jeg jo selvsagt bekkenløsning så fikk ikke trena i det hele tatt.
tren som vanlig, men mener å ha hørt at spinning skal man ikke ta,men kan ha hørt feil.
men å trene er jo bare bra så lenge man holder det innenfor en grense, tren og kos deg

ORIGINAL: hegemw

jeg valgte selv å ikke trene før etter uke 12,for jeg skulle gjøre alt for at de satt.
når jeg skulle begyntte å trene i uke 12,fikk jeg jo selvsagt bekkenløsning så fikk ikke trena i det hele tatt.
tren som vanlig, men mener å ha hørt at spinning skal man ikke ta,men kan ha hørt feil.
men å trene er jo bare bra så lenge man holder det innenfor en grense, tren og kos deg

Kansje man må føle hva som er best selv..er jo så redd for at noe skal gå galt....jeg holder meg i ro en liten stund til hvertfall. Jeg er jo ute over en time i skogen hver dag(om været tillater det da) så er jo litt det da[:D] Takk for fine svar[:D]

ORIGINAL: Nesing

ORIGINAL: hegemw

Kansje man må føle hva som er best selv..er jo så redd for at noe skal gå galt....jeg holder meg i ro en liten stund til hvertfall. Jeg er jo ute over en time i skogen hver dag(om været tillater det da) så er jo litt det da[:D] Takk for fine svar[:D]

Spinning er slett ikke farlig. Mildere for kroppen fordi man ikke har hopp osv. Grunnen til at spinning kan være problematisk er fordi det jo trigger bekkensmerter...... Om så sant man passer på å drikke ofte og jevnt er det bare fint! Jeg kunne ikke trene spinning grunnet bekkenløsning, helt fra starten av.

Har nettopp vært ute i skogen å gått en lang tur med hunden,og da flyr jo tankene..og tenkte på det der med spinning.Har jo sett så mange gravide på spinningtimer,så tror det går bra. Noe som jeg også trener er zumba[:D] Og det er jo ikke noe serlig hopping. Ellers tror jeg kommer til å holde meg unna step/styrke og høypuls timer. Veldig mye hopping og tunge løft. Men trener dere magen.Altså sit ups og div??

Jeg har vært veldig rolig fram til nå. Gått turer med hunden ja, men ikke vært på treningsstudio...Men tror jeg skal komme meg avgårde dit igjen, men tror jeg holder med til øvelser jeg selv føler meg komfortabel med! [:)]

Back
Topp