Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: forever
Godt å høre det ikke bare er meg[:D] Kansje jeg skal holde meg til turene i skogen i første trimester også kan jeg ta noen lette spinnings timer etterhvert[:D] Hunden vår er jo strålende fornøyd med gode turer[:D]
ORIGINAL: hegemw
jeg valgte selv å ikke trene før etter uke 12,for jeg skulle gjøre alt for at de satt.
når jeg skulle begyntte å trene i uke 12,fikk jeg jo selvsagt bekkenløsning så fikk ikke trena i det hele tatt.
tren som vanlig, men mener å ha hørt at spinning skal man ikke ta,men kan ha hørt feil.
men å trene er jo bare bra så lenge man holder det innenfor en grense, tren og kos deg
ORIGINAL: Nesing
ORIGINAL: forever
ORIGINAL: hegemw
jeg valgte selv å ikke trene før etter uke 12,for jeg skulle gjøre alt for at de satt.
når jeg skulle begyntte å trene i uke 12,fikk jeg jo selvsagt bekkenløsning så fikk ikke trena i det hele tatt.
tren som vanlig, men mener å ha hørt at spinning skal man ikke ta,men kan ha hørt feil.
men å trene er jo bare bra så lenge man holder det innenfor en grense, tren og kos deg
Kansje man må føle hva som er best selv..er jo så redd for at noe skal gå galt....jeg holder meg i ro en liten stund til hvertfall. Jeg er jo ute over en time i skogen hver dag(om været tillater det da) så er jo litt det da[:D] Takk for fine svar[:D]
Spinning er slett ikke farlig. Mildere for kroppen fordi man ikke har hopp osv. Grunnen til at spinning kan være problematisk er fordi det jo trigger bekkensmerter...... Om så sant man passer på å drikke ofte og jevnt er det bare fint! Jeg kunne ikke trene spinning grunnet bekkenløsning, helt fra starten av.