Trening på morgen, får du til det?

Ja, trener ofte før jobb. Oppmøte kl 05:50 ca, så løper jeg en tur :)
Veldig god start på dagen og helt nydelig og kunne grave seg ned i sofaen på kvelden med god samvittighet ;)

Er du A eller B menneske?
Jeg vet ikke om jeg klarer å stå opp frivillig så tidlig :p haha
 
Jeg prøver å gå til BHG med storebror, noe særlig mer blir det ikke :p
 
Jeg hadde nok hatt tid til det men jeg er altfor glad i senga mi til å stå opp tidligere :p
 
Det hadde jeg sikkert fått til men ikke min prioritering. Jeg trener som regel rundt lunsjtider og synes det er herlig å få til.
 
Er du A eller B menneske?
Jeg vet ikke om jeg klarer å stå opp frivillig så tidlig :p haha
Jeg er ikke helt sikker ;)
Jeg elsker å sove og nyter en morgen i sengen, men om jeg kan sove så lenge jeg vil, våkner jeg nok i 9-tiden. Så er jeg jo ikke akkurat noen natterangler heller da, så kan ha noe med det å gjøre ;)
Er stuptrøtt når kl ringer 05:10, men vet jo at trening om morgenen betyr sofakos på kvelden, så for min del er alt som er unnagjort, gull verdt :)
 
Trente tidlig før 7 tidligere. Nå trener jeg både morgen, midt på dagen og på kveld. Er b mennesket, og kommer også Ann på hva jeg trener. Gåturer anser jeg ikke som trening. Må løpe, trene styrke eller CrossFit for å få utbytte.
 
Har ikke mulighet til å trene på morgenen :-/ starter arbeidsdagen min kl.05.30, så da må jeg ev trene på natta da:)
 
Nei, det er for tidlig. Har prøvd flere ganger, men det funker ikke for meg.
 
Trener av og til på morgenen i helgene (rundt 09.00), og det syns jeg er deilig :) men i ukedagene orker jeg ikke det før jobb, blir for tidlig for meg :)
 
Back
Topp