Trening på morgen, får du til det?

Trener etter minste er fulgt til skolen. Så trener 4 dager i uka fra kl 0830. Veldig herlig å få gjort det tidlig. For det første føler jeg meg bedre og for det andre er det lite folk der da :)
 
Jeg svømte før jobb en gang i uka til jeg fikk bekkenløsning. Planlegger å begynne igjen når jeg begynner på jobb igjen (logistikken er ikke like lett på det når jeg har en baby jeg er i perm med)
 
Jeg trente om morran helt til det ble slutt mellom meg og x'n, var å trena kl 5.30 og så på jobb. Alene med 2 og 100% jobb tillater ikke å trene før jobb lenger.
 
Trente før jobb før lille kom. Veldig deilig å være ferdig med det tidlig på dagen. Så når jeg for fingeren ut og begynner igjen blir det på morgenen. Føler meg mer opplagt resten av dagen, og det er mye mindre folk. Og om kvelden frister sofaen alt for mye, så lettere å droppe treningen da.
 
Jeg trente hver morgen for noen år siden :p Følte meg mye bedre resten av dagen og treningssenteret var helt tomt. Det siste er nok den største fordelen for meg.
 
Hadde jeg hatt tid så hadde jeg benyttet sjansen, men da må jegisåfall stå opp mellom 4 og halv 5, det blir vel tidlig for meg altså.
 
Gjør det når jeg jobber sent, etter at ungene er dratt i bhg. Føler jeg har bedre energi til det da, og yter bedre på trening.
 
Nei, trening på morgenen er ikke for meg. Jeg er utpreget B-menneske, og trening tidlig på dagen funker ikke for meg. Har prøvd flere ganger, men energien er der ikke og jeg blir slapp og svimmel.
 
Kunne gjort det hvis jeg hadde hatt tid, pleide å trene både morgen og kveld før det kom baby i hus ;)
 
Kan godt gå tur om morningen, men ikke trene. Gjorde det før og det ødela hele dagen for meg. Liker best å trene mellom 17 og 20
 
Nei, trening på morgenen er ikke for meg. Jeg er utpreget B-menneske, og trening tidlig på dagen funker ikke for meg. Har prøvd flere ganger, men energien er der ikke og jeg blir slapp og svimmel.
Er b jeg også. Så har aldri prøvd, men virket fristende når det stod sovner tidligere på kvelden :p hihi
 
Er b jeg også. Så har aldri prøvd, men virket fristende når det stod sovner tidligere på kvelden :p hihi

Hehe. Verdt å prøve ja. Jeg sliter ikke med å få sove da. Men uansett når jeg legger meg så fungerer jeg ikke tidlig på morgenen. Bruker lang tid på å vekke kroppen.
 
Altså, når på morran???

Jeg er alene med ungene om morran, så da måtte jeg trent mellom 5 og 6, og det er i tidligste laget for en natteravn :p

Men jeg har før, og skal igjen nå, trene på onsdager 10.25. Det er helt greit. Ellers synes jeg det funker på kveld og
 
Altså, når på morran???

Jeg er alene med ungene om morran, så da måtte jeg trent mellom 5 og 6, og det er i tidligste laget for en natteravn :p

Men jeg har før, og skal igjen nå, trene på onsdager 10.25. Det er helt greit. Ellers synes jeg det funker på kveld og

Jeg føler at trening på kvelden roer meg ned litt :)
 
Ja, trener ofte før jobb. Oppmøte kl 05:50 ca, så løper jeg en tur :)
Veldig god start på dagen og helt nydelig og kunne grave seg ned i sofaen på kvelden med god samvittighet ;)
 
Skal begynne i ny jobb og prøver å kartlegge om mulighetene å få til logistikk med barnehage og sykle;) i tilfelle blir det rett over milen så må vel regnes som trening da?
 
Altså, når på morran???

Jeg er alene med ungene om morran, så da måtte jeg trent mellom 5 og 6, og det er i tidligste laget for en natteravn :p

Men jeg har før, og skal igjen nå, trene på onsdager 10.25. Det er helt greit. Ellers synes jeg det funker på kveld og

Jepp, så tidlig mener de at er bra!
Jeg ser mine naboer er ute lenge før syv å trener :eek: Jeg beundrer de, men usikker på om jeg klarer det. Jeg sitter fortsatt i koma her :p
Og er veldig glad i å ligge lengst mulig :eek:
 
Back
Topp