C
Cloe
Guest
Noen tanker om trening og kosthold i svangerskap?
Helsemyndighetene anbefaler 30min fysisk aktivitet til gravide også.
Jeg er nok selv litt opptatt , kanskje litt pga alderen min også(38), å være litt bevisst på kostholdet , itillegg til å bli litt flinkere med trening.
Det sies jo at selve fødselen blir litt lettere om formen er god. Man kommer seg også raskere etter fødselen.
noe jeg faktisk kan bekrefte at stemmer veldig om jeg sammenligner mine egne fødsler.
Det burde jo være en god motivasjon. Men kan vel i en travel hverdag være lettere sagt enn gjort .
hvordan er det med dere? Trener dere noe nå i starten av svangerskapet? Og hvordan er kostholdet?
Helsemyndighetene anbefaler 30min fysisk aktivitet til gravide også.
Jeg er nok selv litt opptatt , kanskje litt pga alderen min også(38), å være litt bevisst på kostholdet , itillegg til å bli litt flinkere med trening.
Det sies jo at selve fødselen blir litt lettere om formen er god. Man kommer seg også raskere etter fødselen.
noe jeg faktisk kan bekrefte at stemmer veldig om jeg sammenligner mine egne fødsler.
Det burde jo være en god motivasjon. Men kan vel i en travel hverdag være lettere sagt enn gjort .
hvordan er det med dere? Trener dere noe nå i starten av svangerskapet? Og hvordan er kostholdet?
Håper formen blir bedre og at jeg klarer å spise mer variert framover, så får trening komme på planen når jeg får ork til det. Har heldigvis hunder så jeg går turer hver dag 
Nå har jeg rekord i sofaligging!
men det blir jo litt hverdagsaktivitet med en på 1,5 år rundt beina. kosthold blir sånn passe sunt. Er en del kvalm, og da spiser jeg heller det jeg får ned.
Mosjon får jeg hver dag når valpen må ut, ender