Trening/kosthold

• Trådstarter Trådstarter Cloe
  • Opprettet Opprettet
Gikk på gravidyoga med første, og det var helt fantastisk. En investering for kropp og sjel, og litt egentid i en hektisk hverdag. Skal melde meg på denne gangen også om alt går veien :Heartred

Formen min har vært veldig fin de siste dagene så jeg har trent styrke både lørdag og søndag. I dag fikk jeg beskjed om å ta det mest mulig med ro og ikke trene eller anstrenge meg før tidligst uke 12 :shy:

Formen min har vært veldig fin de siste dagene så jeg har trent styrke både lørdag og søndag. I dag fikk jeg beskjed om å ta det mest mulig med ro og ikke trene eller anstrenge meg før tidligst uke 12 :shy:

Er det en grunn til du ikke skal anstrenge deg eller tewne før uke 12?

Er det en grunn til du ikke skal anstrenge deg eller tewne før uke 12?
Er pga habituell abort at jeg ikke skal risikere noe som helst nå. Jeg har jo ikke løftet veldig tungt, men tenkte det var sunt for meg og den lille å trene litt, men tør jo ikke trosse legen nå :shy:

Er pga habituell abort at jeg ikke skal risikere noe som helst nå. Jeg har jo ikke løftet veldig tungt, men tenkte det var sunt for meg og den lille å trene litt, men tør jo ikke trosse legen nå :shy:

Ja skjønner :) hadde tenkt akkurat det samme!

Back
Topp