Trening i 2.trimester

morforfoerstegang24

Blir kjent med forumet
Desemberskattene 2024
Heisann!

Jeg tenkte jeg skulle være flink å få inn litt trening i svangerskapet. Kan ikke si det har blitt så mye av, mye grunnet formen også siste tiden. Har noen lyst å prøve motivere hverandre til litt hverdagstrening noen få dager i uken? :) Eller har noen tips til hvordan klare få gjort litt? Jeg har hund, så har fått inn litt hverdagstrim iform av små gåturer med henne, ellers har det vært lite :)
 
Med! For trøtt til å trene på kveldene, så det blir bare hverdagsaktivitet foreløpig.
 
Jeg er med. :) har jo medlemskap på sentwret som er ca 3 min unna, men er der sjeldent :) .
Ikke så lett å komme unna, har en på 6 mnd som jeg er hjemme med nå, og faren jobber ko til utpå dagen. Da pleier jeg å sovne, så vet ikke helt hvordan det skal gå til men jeg bare må.
 
Gravidkurset til Pia Seeberg, onlinetrening (ala Pia Seeberg, heh, I'm a fan) eller "Frisk graviditet"-boka til damene i House of Femme har redda mine svangerskap :) House of Femme har noen treningsfilmer liggende ute på hjemmesiden sin også gratis :)
 
Gravidkurset til Pia Seeberg, onlinetrening (ala Pia Seeberg, heh, I'm a fan) eller "Frisk graviditet"-boka til damene i House of Femme har redda mine svangerskap :) House of Femme har noen treningsfilmer liggende ute på hjemmesiden sin også gratis :)
House of Femme er bra greier!
 
House of Femme er bra greier!
Veldig! Skulle ønske jeg bodde nærmere og kunne tatt en tur innom, men litt langt fra Rogaland til Trondheim :shy: Men digger at de har så mye tilgjengelig på nettet! De der øktene med yogaball hvor en humper i alle retninger, altså - man ser heelt klovn ut, men fy så digg og skånsomt for bekkenet :hilarious:
 
Veldig! Skulle ønske jeg bodde nærmere og kunne tatt en tur innom, men litt langt fra Rogaland til Trondheim :shy: Men digger at de har så mye tilgjengelig på nettet! De der øktene med yogaball hvor en humper i alle retninger, altså - man ser heelt klovn ut, men fy så digg og skånsomt for bekkenet :hilarious:
Ja, bor heller ikke der, men kjenner godt til dem. Flinke folk!
 
Så gode dere er!
Jeg trener ikke noe fast akkurat nå.. men når formen kommer seg må jeg komme meg mer ut på tur,liker godt å gå tur,og trener litt lett styrke og yoga hjemme,helt avhengig av det for at alt skal fungere.. akkurat nå er jeg fornøyd de dagene jeg er utenfor husets vegger,men skal bli godt å komme mer i gang, herlig med motivasjon fra gjengen her inne da :cool: :D
 
Idag var jeg på trening med den oppblåste kulen min. Det var en veldig interessant opplevelse :hilarious: Føler også at formen er blitt 100 ganger verre og det er helt tydelig at kroppen jobber med noen store prosjekter
Pulsen opp i 150 bare av å gå på dass! Må jo være noe trening i det. :hilarious:
 
Jeg er ikke i andre trimester enda, men jeg fikk klarsignal av gyn i går til å øebe som normalt, så da har vi både hoppa i halmen, og jeg var på trening kl 09.30 til morgenen.
Fikk skikkelig blodtrykksfall på trening, så måtte gi meg litt før jeg håpte. Men det føltes godt å løfte litt igjen! Fokus på rygg og skuldre idag :joyful:
 
Jeg er ikke i andre trimester enda, men jeg fikk klarsignal av gyn i går til å øebe som normalt, så da har vi både hoppa i halmen, og jeg var på trening kl 09.30 til morgenen.
Fikk skikkelig blodtrykksfall på trening, så måtte gi meg litt før jeg håpte. Men det føltes godt å løfte litt igjen! Fokus på rygg og skuldre idag :joyful:
Såå kjedelig med blodtrykksfall :crybaby2 Er det noe du får ofte?
 
Så gode dere er!
Jeg trener ikke noe fast akkurat nå.. men når formen kommer seg må jeg komme meg mer ut på tur,liker godt å gå tur,og trener litt lett styrke og yoga hjemme,helt avhengig av det for at alt skal fungere.. akkurat nå er jeg fornøyd de dagene jeg er utenfor husets vegger,men skal bli godt å komme mer i gang, herlig med motivasjon fra gjengen her inne da :cool: :D
Ser det er lignende opplegg jeg også vil gå i gang med. Lett tilgjengelig tilgang i hverdagen :) Har hund her så det hjelper jo på å uansett få seg noen turer ut hehe!
 
Back
Topp