Trening for gravide

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Da fortsetter jeg med å trene på min måte altså bare de skråmagemusklene og holder fast med min "gamle" kunnskap om temaet :)
Lurt! Jeg tenker litt sånn at det er vell bortkastet å bruke tid på muskler som uansett kommer til å dele seg? Hehe :p

Lurt! Jeg tenker litt sånn at det er vell bortkastet å bruke tid på muskler som uansett kommer til å dele seg? Hehe :p

Haha, har tenkt det samme! :P

Min trener gav meg ingen øvelser direkte for de rette magemusklene, men gjør magecurl i trx (slynge). Det er vel en generell kjerneøvelse(?)

Skulle ønske jeg klarte å trene, men jeg blir jo anpusten av ingenting. Tvillingene har stjålet kondisen min :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Haha, har tenkt det samme! :P

Min trener gav meg ingen øvelser direkte for de rette magemusklene, men gjør magecurl i trx (slynge). Det er vel en generell kjerneøvelse(?)
Den går vell ikke direkte på rette magemusklene, du kjenner om fort om du får for mye kontakt der! :D

Jeg har store leddsmerter som følge av ulcerøs kolitt (tarmsykdom), men går nå på bassengtrening for gravide to ganger i uka. Nå er blodprosenten (hb) nede i 9,5 så jeg blir rimelig utslitt og svimmel, men jeg gjør det i alle fall :) Ganske fornøyd med det :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp