Lurt! Jeg tenker litt sånn at det er vell bortkastet å bruke tid på muskler som uansett kommer til å dele seg? HeheDa fortsetter jeg med å trene på min måte altså bare de skråmagemusklene og holder fast med min "gamle" kunnskap om temaet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurt! Jeg tenker litt sånn at det er vell bortkastet å bruke tid på muskler som uansett kommer til å dele seg? HeheDa fortsetter jeg med å trene på min måte altså bare de skråmagemusklene og holder fast med min "gamle" kunnskap om temaet![]()
Hva er fitbit? :-ODet har jeg vært med på også! Veldig moro! Nå går jeg med en fitbit på meg![]()
-Fra appen-
Lurt! Jeg tenker litt sånn at det er vell bortkastet å bruke tid på muskler som uansett kommer til å dele seg? Hehe![]()
Den går vell ikke direkte på rette magemusklene, du kjenner om fort om du får for mye kontakt der!Haha, har tenkt det samme!
Min trener gav meg ingen øvelser direkte for de rette magemusklene, men gjør magecurl i trx (slynge). Det er vel en generell kjerneøvelse(?)
Den går vell ikke direkte på rette magemusklene, du kjenner om fort om du får for mye kontakt der!![]()